Evo 6 SAS/antilag

mure

New Member
Liittynyt
25 Heinäkuu 2018
Sijainti
Tuusula
Tuli hommattua tuo tatricsin kaapeli ja aloitettu hieman pelleilemään oman evon kanssa. Eli minkälaisia asetuksia teillä on SAS järjestelmällä?

Oma autoni on 1999, JDM, evo6, Metallinen bypass,SAS pulttien reijät banjoissa ja pakosarjassa porattu suuremmiksi, pakoputki alustaloppuun tehty uusiksi.
Ecussa on ecuflashilla vedetty Ceddy mod 1v20 ROM:mi

Minimum Trigger Speed: 20kmh
Minimum Trigger RPM: 2000rpm
Minimum Trigger Load: 60%
Minimum Trigger Coolant Temp: 50*c
Minimum Trigger Time: 2sec
Valid Trigger Time: 2sec
Load Below Which Active: 45%
Active Time Limit: 15sec
Delay Before Air Injection: 0,1sec
Delay Before Fuel Injection: 0,1sec
Fuel Injection time: 15sec
Air injection Time: 0,7 1,3 1,8 1,7 1,5 1,5 1,3 1,0 1,0

Näillä säädöillä ainakin oma evo paukahtaa hienosti vaihteen vaihdoissa sekä moottorijarrulla "röpisee" pakoputkessa. Hieman haluaisin vielä agressiivisemmaksi sitä etenkin yläkierroksilla. Minkälaiset on sun omat asetukset? Mitä lähtisit muuttamaan, jotta pauke olisi kovempi isoilla kierroksilla?
 

Pietari

IV&IX
Club Member
Liittynyt
15 Elokuu 2009
Sijainti
Kuopio
"Air Injection Time" ei ole sitä mitä ihmisen antama nimi sanoo vaan tuo taulu määrää pulssinleveyden kun SAS on aktivoitunut. Käytä kaavaa x*0.064 ja voit todeta datalogista että suuttimien aukioloaika täsmää tämän taulun arvoihin (muista huomioida suutinlatenssi).
 

mure

New Member
Liittynyt
25 Heinäkuu 2018
Sijainti
Tuusula
"Air Injection Time" ei ole sitä mitä ihmisen antama nimi sanoo vaan tuo taulu määrää pulssinleveyden kun SAS on aktivoitunut. Käytä kaavaa x*0.064 ja voit todeta datalogista että suuttimien aukioloaika täsmää tämän taulun arvoihin (muista huomioida suutinlatenssi).

Tarkentaisitko vähän :D ei ymmärrä eli air injection time x 0,064 ja niiden tulos pitäisi olla suunnilleen sama kuin suuttimien aukioloaika?
 
Ylös Bottom