Jäsenen 200 uusimmat tuotokset

  1. 2

    Fix it Pro - maalipinnan ihmekorjaustussi

    Vs: Fix it Pro - maalipinnan ihmekorjaustussi Kaverilla on meikkausfirma. tilasi jostain ulkomailta useamman kynän kokeiluun. Ainankaan niillä ei kuulemma tee mitään. Voihan noita olla erilaatuisia, mutta kyllähän noi kauppakanava vehkeet aina epäillytää. Voithan sinä antaa lisälämpöä vaikka...
  2. 2

    Auton arvo?? (vakuutus tarkastajalle)

    Vs: Auton arvo?? (vakuutus tarkastajalle) ?? Bonuksia ei voi ostaa, ainankaan minun tietääkseni.
  3. 2

    Auton arvo?? (vakuutus tarkastajalle)

    Vs: Auton arvo?? (vakuutus tarkastajalle) OT Mitenkäs sun bonuksille kävi? Muutama vuosi sitten vein auton korjaamolle (merkki korjaamo) korjaaja oli lähtenyt ajelemaan mun autolla ja ajoi edelläajavan perään. Autot korjattiin minun vakuutuksista ja bonukset tippui 20%. Korjaamo maksoi minun...
  4. 2

    Legnumiin voimaa?

    Vs: Legnumiin voimaa? Onko jollain kuvaa mihin letkuun kuulajousi venttiilin voi / on hyvä laittaa? Aattelin nostaa paineet johonkin 0.6 -0.7 nyt ensihätään. Putkiston teon jälkeen ohjelmointia peliin.
  5. 2

    Legnum takalokarin reunat

    Vs: Legnum takalokarin reunat Galantin reunat tilauksessa, käy ne ainankin paremmin kuin nykyiset.
  6. 2

    Kevyt jarrutus --> "KLONK!" *RATKAISTU*

    Vs: Kevyt jarrutus --> "KLONK!" Tää on selvä homma, tarkista penkin aluset. Joku pullo tai purnukka siellä törmäilee penkin rautoihin. ;) kantsii tarkistaa.
  7. 2

    Legnum takalokarin reunat

    Onko Legnum farkku identtinen Galantin kanssa? Galanttiin saisi takalokarin reunoja, mutta käykö ne Legnumiin?
  8. 2

    JDM autojen paikkaluku

    Vs: JDM autojen paikkaluku Luin tän messun läpi, mutta jäi vielä vähän epäselväksi saako Legnumin:kin -98 4 paikkaiseksi. Ton TUV paperin lähettää Jannelle ja se lähettää paluupostina painolapun joka kelpaa konttorilla 4 paikkasuuteen. Nyt otteessa 2 paikkanen.
  9. 2

    Evojen turbot

    Kiitoksia vastauksesta. Sitten olin vähän hajulla asiasta, mutta näin se tuli varmennettua.
  10. 2

    Evojen turbot

    Evo 3:ssa on TD 05 16g mutta mikä ahdin on uudemmissa evoissa ja onko vaihtokelpoinen kiinnityksiltään kolmoseen.
  11. 2

    Evo 6:n takaiskarit

    Tätä minäkin epäilin. Ostin samasta paikasta kytkimen evo6:een niin tuli ensin liian iso luultavasti evo7:n? Selvitellään. Kiitoksia vastauksesta
  12. 2

    Evo 6:n takaiskarit

    Onko evon takatolpat / iskarit vakiona eri paksuiset?
Takaisin
Ylös Bottom