Jäsenen 8ball uusimmat tuotokset

  1. 8

    Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

    Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla. kone käy tyhjäkäyntiä hyvin, tosin lämpösenä. kylmänä kone täristää ja kiekat jossain 500 k/min, ja tosi tukkonen; ei meinaa kiihtyä kylmänä vaan tuntuu että tukehtuu ???
  2. 8

    Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

    Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla. jos selvennetään aisiaa niin kyseessä siis on kaasari kone 8)
  3. 8

    Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

    Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla. no ilmanputsari on vaihettu juuri...
  4. 8

    Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.

    Eli seokset ovat OK tyhjäkäynnillä, mutta sitten kun antaa kierroksia seokset menevät rikkaalle. mistä tämä vo johtua? suuttimet finaalissa? moottori toimii muuten hyvin, paitsi että on erittäin janoinen 8) 12-15 l/100km
  5. 8

    pari kysymys galant 1.8 ´90 tekniikasta -SELVITETTY!-

    Vs: pari kysymys galant 1.8 ´90 tekniikasta... ahaa... kiitos vastauksista.
  6. 8

    pari kysymys galant 1.8 ´90 tekniikasta -SELVITETTY!-

    Vs: pari kysymys galant 1.8 ´90 tekniikasta... nyt sain selville miten solenoidille tulee maita; kun tulee tarpeeksi sähkökuormaa, solenoidi avaa yhteyden kaasarilta tulevalta alipaineletkulta virranjakajan letkuun. Kyllä on ihme virityksiä... entä mites tuo bensapumppu ??? monta putkea siinä...
  7. 8

    pari kysymys galant 1.8 ´90 tekniikasta -SELVITETTY!-

    Vs: pari kysymys galant 1.8 ´90 tekniikasta... tänään otin syynättäväksi tuon solenoidin. annoin suoraan virtaa akusta solenoidille ja tapahtui seuraavaa: kaasarin alipainekellon letkuun kun puhalsi, niin ilma siirtyi virranjakajan alipaineletkuun. eli ilmeisesti tuo solenoidi ohjaa alipaine...
  8. 8

    pari kysymys galant 1.8 ´90 tekniikasta -SELVITETTY!-

    eli pari kysymystä koskien bensa- ja alipainepuolta. 1. imusarjan takaata löytyy jonkunlainen alipaineen ohjaus-solenoidi. miten tämän solenoidin pitäisi toimia? ja miten siihen pitäisi tulla virta? ainakaan maita liittimeen ei tule. solenoidilta lähtee kaksi alipaineletkua; kaasaariin...
  9. 8

    venttiilien säädöistä...

    Vs: venttiilien säädöistä... mitenköhän mahtaa olla sytytyksen laita, kun nokka-akseli on puoli hammasta jäljessä kampiakseliin nähden? 10 +/- 2 astetta on 4g37 säätöarvo tehtaalta. kun hieman muuttelin koe mielessä ajoitusta, niin huomasin aikaisemmalla(12 astetta) nakutus väheni. mutta kone...
  10. 8

    1.6 ja 1.8 vm. 90 gallun pakosarjoista.

    eli onko 1.6 ja 1.8 moottorien pakosarjat sama molemmissa?
  11. 8

    venttiilien säädöistä...

    Vs: venttiilien säädöistä... milläs ton öljypumpun pystyy testaa?? että siis toimii samanlailla kaikilla kierroksilla?
  12. 8

    venttiilien säädöistä...

    Vs: venttiilien säädöistä... juu viimeksi ku vaihdoin öljyt niin käytin moottorin huuhteluainetta... tuli kaikennäköstä sakkaa ja paskaa pihalle ;D mutta ei oikeen auttanut toho nakutukseen... voiko keinuvivustossa olla mahd vikaa?
  13. 8

    mikä bensaletkuhässäkkä? Ongelma Ratkaistu

    Vs: mikä bensaletkuhässäkkä? ongelma ratkaistu!
  14. 8

    venttiilien säädöistä...

    Vs: venttiilien säädöistä... se on vaan outoa että nakutus loppuu kiihdyttäessä siinä about 3000rpm kohdalla... mistä kannattaa lähteä tutkimaan asiaa? öljyt on mobilin täys synteettiset
  15. 8

    mikä bensaletkuhässäkkä? Ongelma Ratkaistu

    Vs: mikä bensaletkuhässäkkä? se letkun pää menee/meni auton pohjaan(kohti ohjaamoa). niiden letkujen ja venttiilien nimet on: vapor hose(letkut), check valve(ensimmäinen venttiili) ja Two-way valve(toinen venttiili) luin, että kyseessä on jonkin sortin hengitys järjestelmä... mutta eihän...
Takaisin
Ylös Bottom