Jäsenen AeTc uusimmat tuotokset

  1. AeTc

    vaihteisto öljyt

    Vs: vaihteisto öljyt 3l riittää pelkkään vaihteistoon jos varaat.. tais olla jotain 2.5l mitä meni vaihtoon ja ehottomasti redline mt-90 sinne sillä pelaa parhaiten ja sellaset sulla siellä myös nyt on jos et ole ennen vaihtanut...
  2. AeTc

    Evolution 3 Tärinä/Jurina tasakaasulla

    Vs: Evolution 3 Tärinä/Jurina tasakaasulla Onhan renkaat varmasti saman arvoset ja paineet kans??
  3. AeTc

    evo vi vetareiden irroitus

    Vs: evo vi vetareiden irroitus Napamutteri auki ja senkun nykäset pois.
  4. AeTc

    mistä johtuu evo4 koneen "ininä"

    Vs: mistä johtuu evo4 koneen "ininä" Kampiakselin hihnapyörän (kumi vulkanointi pettänyt) itsellä rupes kans vikisee ja nyt lähtee uus pyörä tilaukseen!!
  5. AeTc

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Yhtään bilteman akkuja kehumatta itse olen ajanut niillä huolettomasti... Edellisellä evolla melkein neljävuotta eikä mitään ongelmaa kesät talvet.. Nykyisessä evossa kans vastaava ja hyvin toimii.. ja rata subarussakin on rokannut parivuotta jo ja...
  6. AeTc

    evo 9 turbo evo 7:kaan?

    Vs: evo 9 turbo evo 7:kaan? Niin eli jos 9 ahtimessa on kaikki alkuperäset vesi ja öljylinjat kiinni niin senkun pulttaa kiinni... imupuoli on samanlainen niinkuin dp lähtökin ja pakosarja kans...
  7. AeTc

    sintteri levyistä?

    Vs: sintteri levyistä? Tuolta oon ite ottanu muutamia sinttereitä ja kokemukset on hyvät, ei ikinä mitään ongelmia keston suhteen ja on saanut sikaa asvaltilla, jäällä piikkirenkailla.. Tälläkin hetkellä ratapelis tommone 4 lapanen kiinni ja pito on kohdillaan, eikä ole hinnalla pilattuja ja...
  8. AeTc

    Evo IV abs sulake.

    Vs: Evo IV abs sulake. Joo kyllä se vaan niin on että ABS jos toiminnassa niin jopa vaarallista tiukoissa paikoissa ja nopeissa korjauksissa ja varsinkin rata ajossa!!! Muutamia kertoja on säikäyttänyt niin paljon kun ei jarrua ole juuri ollenkaan tiukoissa paikoissa ja mutkaan tuloa ei pysty...
  9. AeTc

    EVO 5: voimansiirron stefat

    Vs: EVO 5: voimansiirron stefat Terve. kyllähän toi jonkin verran vuotaa (oik puoli) et pitää jossain vaihees vaihtaa, öljymäärät tarkistin meni pari desiä...
  10. AeTc

    EVO 5: voimansiirron stefat

    Vs: EVO 5: voimansiirron stefat Juu kiitos muotoile vaan, pitää tutkia noita hain vaan stefoja haulla mut ei löytyny niin siksi kysymys sori ;D
  11. AeTc

    EVO 5: voimansiirron stefat

    Terve. Eli toinen etuperän/vetoakselin stefa vuotaa, tarvis alkuperäsen osanumeron kyseiselle stefalle??? Ja sitten että onko evot 4-6 samat stefat??? Onko takaperässä samat kun etuperässä??? Kardaanin stefankin osa numeron vois tähän lankaan laittaa ja muutakin hyödyllistä tietoa...
  12. AeTc

    Evo 5 termostaatti

    Vs: Evo 5 termostaatti Siis jos olen oikein käsittäny niin kutosessa vähän isompi tiiviste laippa... Ite hain vitoseen 82c asteisen Ad-varaosa maailmasta, nyt lämpee hyvin ja nopeasti kovillakin pakkasilla ja mittari nousee puoleenväliin ja tyhjäkäynti ongelma katosi saman tien, hintaa tai olla...
  13. AeTc

    Karting

    Vs: Karting Terve. Itselläkin oli parikesää r 120 alla ja ihan harraste mieles on menty nyt sitten ens kesäks (rakentumassa) Tony kart racer runkoon 250cc Suzuki RM padalla... Voihan toi aika erillainen olla kun on vaihteet ja tehoa noin 50hp ja etujarrut et pysähtyy myös... Lappeenrannassa...
  14. AeTc

    Evo V pätkii

    Vs: Evo V pätkii Laita uudet tulpat ja kärkiväliksi olikohan 0.55 voipi korjaantua... :peukku
  15. AeTc

    Radalle.com imatra 12.2.11 LA

    Onko menijöitä tonne päin itse ois tarkotus lähtee käymään...????
Takaisin
Ylös Bottom