Jäsenen Anakonda uusimmat tuotokset

  1. Anakonda

    evo 9 tyhjäkäynti järjestelmässä häiriö

    Vs: evo 9 tyhjäkäynti järjestelmässä häiriö Ei mulla ainakaan koskaan antanu koodia kun kone oli "kylmä" vasta sitten kun oltiin saavutettu se 80 veden lämpötila. Mulla on tehty nyt tyhjäkäynnin perussäätö eikä ainakaan vielä ole koodia pompannut, *kop kop*. Kannattanee varmasti tarkistaa minkä...
  2. Anakonda

    lancer evo scan gauge mittari

    Vs: lancer evo scan gauge mittari Vakioecu ohjelmoitu uudestaan. Mitään sinne ei oo lisätty, siis muuta kun uus ohjelma. Se voi olla et sekottaa jos sulla on lisätty sinne jotain? Oisko jollain viisaammalla tietoa? Sen tiiän et jos on joku viriecu niin ei saa kyllä mitään järkevää tietoa...
  3. Anakonda

    lancer evo scan gauge mittari

    Vs: lancer evo scan gauge mittari Mulla on toi scan gauge, ja toimii moitteetta. Onks sulla joku viri moottoriboxi autossa? se selittäis sen että näyttää mitä sattuu mittaukset..
  4. Anakonda

    Evo 9 tyhjäkäynti ongelma [VIKA LÖYTY JA KORJATTU ]

    Vs: Evo 9 tyhjäkäynti ongelma Mulla on ihan samat oireet, vikavalo syttyy nykyään joka kerta kun auton starttaa, ja koodina tuo p0505. Tyhjäkäyntimoottori vaihdettu. Kun tekee kunnon nollauksen, eli akku vartiks irti ja sit tyhjäkäyntii vartti, ni käy niin tasaseen kun vaan voi. Mut ei mee...
  5. Anakonda

    Xenonit ysiin

    Vs: Xenonit ysiin Itsellä motivaation keruu menossa xenonien poistamiseen autosta. Kun ei kuitenkaan mee leimasta läpi, ja muutenkin noita jälkiasennus xenoneita on jo joka rouskussa, niin totesin että olkoot halogeenit evossa. Josko ens viikolla sais puskurin irroteltua tiedä häntä.
  6. Anakonda

    Evo9 jakopää

    Vs: Evo9 jakopää Mulla näyttää tulevan vuodet täyteen ennen kilsoja. Homma täytyy teettää joko tän vuoden lopulla tai ens vuoden alussa.
  7. Anakonda

    Evo IX ajovalopolttimon vaihto?

    Vs: Evo IX ajovalopolttimon vaihto? Alko taas v*ttuilemaan toinen xenon poltin, nyt meni hermo ja vaihdan takas normaalit halogeenit. Viimeks koitin tosiaan ohjekirjan mukaan, mutta eihän mun käsi sinne mahu. Täytyy siis valjastaa emäntä tekemään polttimon irtiotto ja uuden takasin laitto, niin...
  8. Anakonda

    P0505 vikakoodi ja ongelmat..

    Vs: P0505 vikakoodi ja ongelmat.. Nyt taidan uskaltaa jo kertoa tuloksista kun aikaa jo kulunut kuukauden verran. Eli tyhjäkäynti koodia pomppas alvariinsa. Viimeksi huolto käynnillä "raotettiin" kaasuläppää, eli vedettiin kaasuvaijeria hieman kireämmälle. Tämä kokeilu siis sillä pohjalla että...
  9. Anakonda

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Jep, ensiviikolla kolahtaa postilaatikkoon peli. Johan sitä on reilu vuosi pidetty ennakkotilauksessa...
  10. Anakonda

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Talo tuli ostettua ja siinä samalla Mitsulle tuli lämmin autotalli :)
  11. Anakonda

    evo 9 tyhjäkäynnillä lämpimällä koneella kuuluu tasainen ulina?

    Vs: evo 9 tyhjäkäynnillä lämpimällä koneella kuuluu tasainen ulina? ja pumppuhan on peräpäässä, eli vinkuna melko helppo kuunnella jos tulee ayc pumpusta... mulla ainakin vaihteistosta kuuluu tasanen metallinen ääni, joka lakkaa kun painaa kykän pohjaan, eli vaihteisto pysähtyy... edit: ayc...
  12. Anakonda

    Evo9 kytkin

    Vs: Evo9 kytkin Tuntuis kaikki olevan kunnossa, suhina vaan ihmetyttää... oon ihmetelly ääntä auto paikallaan moottori sammutettuna, kun pumppailee kykää niin joka kerta suhaus käy... en oo moiseen ennen törmänny..
  13. Anakonda

    Evo9 kytkin

    Vs: Evo9 kytkin Joka kerta suhahtaa kun painaa kykän pohjaan. Sillonkin kun auto ei käy.
  14. Anakonda

    P0505 vikakoodi ja ongelmat..

    Vs: P0505 vikakoodi ja ongelmat.. aika pitkät nuo ajat... mut pitäis kokeilla taas jokupäivä. mulla pukkaa ihan joka kerta ton koodin, vaikka on uus tyhjäkäynti moottori. pitäis koittaa myöski laittaa rs bypass takas ja kokeilla sillä. nyt on kiinni forgen ulos puhaltava dumppi.
  15. Anakonda

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Musta on kanssa alkanu tuntuu ettei pidä auto ahtoja enään kunnolla kotona. Ennen oltiin 1,5 bar paremmalla puolella, nyt käydään piikissä 1,5 ja siitä putoo sitten 1,3 paikkeille. Tiiä sit onks täl lämpösel ilmal jotai tekemistä asian...
Takaisin
Ylös Bottom