Jäsenen anko uusimmat tuotokset

  1. anko

    Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on?

    Vs: Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on? vattu tee..
  2. anko

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Musta 8 eilen Haminan armeijan parkissa?
  3. anko

    evo 9 moottorin vikavalo

    Vs: evo 9 moottorin vikavalo Kaasuläppä kotelo karstanen?
  4. anko

    evo 9 kestävyys

    Vs: evo 9 kestävyys Mulla väännettiin 382hp/ noin 540nm ja 1.74bar viime keväänä AMW.llä
  5. anko

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Musta kymppi näytti lepäävän Auto-Sunin peltipajalla Kotkassa.
  6. anko

    Vastauksia kysymykseen: Evon alustan kolinat

    Vs: Vastauksia kysymykseen: Evon alustan kolinat Tehostetussa on "löysää" kun ei o käynnissä, onko vakio et? kun muljuaa..? edit. pyöränkulmat ok?
  7. anko

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Eilen hain takuuseen "samat" matkahuollosta..
  8. anko

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? vuodenvaihteen paikkeilla lanceriin tilatut vanteet on JO suomessa (kerranhan ne jo tuli, mut 3kieroa..). Ja tänään matkahuollosta haettu uus etulampda ja peräoljyä.
  9. anko

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Voi olla, ainakin toi kottero on ollu reiluviikon taas ajossa..
  10. anko

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia mulhan ois senssori millä vois kokeilla..
  11. anko

    Evo 9 ei ahda kunnolla

    Vs: Evo 9 ei ahda kunnolla mitä enemmän vastusta/kuormitusta niin sitä enemmän ahtaa..
  12. anko

    Evo 9 ei ahda kunnolla

    Vs: Evo 9 ei ahda kunnolla Aivan, sitä toista en muistannu. Ku kilpurin kanssa pelannu ja tossa mun omassa ei ollu solenoidilla sitä sillon ku kävin martikaisella..
  13. anko

    Evo 9 ei ahda kunnolla

    Vs: Evo 9 ei ahda kunnolla en nyt muista ulkoa et kummassa se on.. :(
  14. anko

    Evo 9 ei ahda kunnolla

    Vs: Evo 9 ei ahda kunnolla suutin rajottaa hukkaportin aukeamista kun tulee ahtoja. vakio on noin 1,3mm mulla on muutettu 1mm.
  15. anko

    Evo 9 ei ahda kunnolla

    Vs: Evo 9 ei ahda kunnolla siinä on suutin, T-haaran ja hukkiksen kellon välissä. onko se viellä siel vanhassa letkussa? edit: (vai oliko se ahtoputken ja T-haaran välissä, ei nyt muista ulkoa)
Takaisin
Ylös Bottom