Jäsenen AnttiHartik uusimmat tuotokset

  1. AnttiHartik

    Flekti pyörii jatkuvasti

    Vs: Flekti pyörii jatkuvasti Jos flekti(t) lähtee elämään omaa elämäänsä aivan suoriltaan jo virrat päälle laittaessa ilman käynnistystä, niin se on melko merkki sen ohjausboksin sekoilusta. Itsellä Outlanderin kakkosflekti kyllä tekee tuota käynnistelyä välillä auton pyöriessä ihan...
  2. AnttiHartik

    1gen Outlander turbo kytkin.

    Vs: 1gen Outlander turbo kytkin. Exedyä ja Sachsia olen itse käyttänyt useammassa autossa ilman ongelmia. Kai se niin on että tunnettujen valmistajien tuotteita kun käyttää, niin ei kauheasti vikaan mene.
  3. AnttiHartik

    Outlander Turbo, pakosarjojen sopivuus???

    Vs: Outlander Turbo, pakosarjojen sopivuus??? Ei muistaakseni käynyt.
  4. AnttiHartik

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Käyntihäiriöistä carismaa hoivattiin uudella nokka--akselin asentotunnistimella. Hienostihan se hetken kävikin kunnes alkoi käynti seilaamaan ja kierroslukumittari elämään omaa elämäänsä. Joku tee-se-itse-mies oli jakopäätä ropatessaan jättänyt suojamuovista...
  5. AnttiHartik

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Outlanderiin tuli tehtyä aikaistettu jakopääremppa vesipumpun kolinoiden takia. Thremotec luki vesipumpun kyljessä joka ei siis 50tkm:iä kestänyt. Nyt paikalleen meni SKF:n laatikosta otettu osa josko se kestäisi pidempään. Samalla vaihtui apulaitehihnan ohjuri...
  6. AnttiHartik

    Carisma '00 1,6 ei ota kierroksia. -Ratkaistu-

    Vs: Carisma '00 1,6 ei ota kierroksia. Koitin Outlanderin tunnistimella kun kävi suoraan ristiin ja kappas, toimii. :peukku 23€ oli hintaa kun uuden tunnistimen tilasin.
  7. AnttiHartik

    Carisma '00 1,6 ei ota kierroksia. -Ratkaistu-

    Vs: Carisma '00 1,6 ei ota kierroksia. Täytyypä kun seuraavan kerran käy tallilla ottaa putki auki ja koittaa ilman että muuttuuko miksikään.
  8. AnttiHartik

    Carisma '00 1,6 ei ota kierroksia. -Ratkaistu-

    Tuollainen murheenkryyni tuli otettua pihaan ja ongelmana on että auto ei ota kierroksia noin 5000-5500 rpm enempää. Tyhjäkäyntiä ja osakaasulla toimii hienosti, mutta nopeasti kaasua painaessa tyhjäkäynniltäkin esiintyy lievää epäröintiä. Tulpat näytti ihan ok:lta, mutta uusiin vaihdettu...
  9. AnttiHartik

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Vm.00 1.6 Carisman. Halvalla kun sai. Muuten ihan hyvä peli, mutta kierroksia ei ota 5000:tta enempää. Prötää ja paukkuu aivan kuin joku lähtörajoitin olisi. Muuten pyörii todella nätisti.
  10. AnttiHartik

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Reilu 40tkm kesti Outlanderin vesipumppu kunnes alkoi laakeri ääntämään. En muista minkä merkkinen tarvike oli, mutta ei kuitenkaan halvin vaihtoehto. Kuraa se silti taisi olla. :-\
  11. AnttiHartik

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Tätä en itse huomannut, mutta likat silloin kyseli että kuka tuosta autosta heilutteli. ;D Itsehän olin aivan laput silmillä ja täysin tietämätön tapahtuneesta.
  12. AnttiHartik

    ASX, pitkät valot ledipolttimoilla toimiviksi

    Vs: ASX, pitkät valot ledipolttimoilla toimiviksi Kahdet tavallisen polttimon paikalle asennettavat led-viritykset olen nähnyt. Molemmissa aivan paska valoteho. Tai siis ledin valoteho ok, mutta se valokuvio ja minne se osoittaa. ::) Mieluummin 55W quick start xenonit sinne vakioumpioon, niin...
  13. AnttiHartik

    Outlanderin 2004vm kuskin ikkuna jäi alas?

    Vs: Outlanderin 2004vm kuskin ikkuna jäi alas? Itselleni tilasin viime talvena ikkunahissin vaijerisysteemin saksan ebaysta tarvikkeena n.30€ hintaan. :peukku Jos se nousee vain tuuman kerrallaan, niin siellä laittaa joki vastaan ja turvakytkin katkaisee noston. Nouseeko ikkuna jos nostaa...
  14. AnttiHartik

    rockauto

    Vs: rockauto Toimivaksi todettu itse ja monien tuttujen toimesta. :peukku
  15. AnttiHartik

    Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin

    Vs: Flektin ohjainyksikkö Outlanderiin Käy myös se 1355A124. Mulla lukee OEMmitsubishipartsilta tilatun varaosan kannessa 1C232 19700. Jos muistan oikein kun omaani uutta hain niin lancerin, outtiksen ja mazda 6:kin sama osa.
Ylös Bottom