Jäsenen Artsi80 uusimmat tuotokset

  1. Artsi80

    Mitsibishi-huolto Espoossa? (ei Vehoa)

    Tervehdys. Olisko jollakin tietoa missä voisin kuittauttaa airbagin merkkivalon täällä Espoon suunnalla. Kenellä täälläpäin mahtaisi olla ns. merkkihuolto kuin veholla? Olen sen 2kertaa jo kotipaikkakunnalla kuitannut mutta ei pysynyt sammuksissa nyt sitä aikaa että olisin sillä katsastukseen...
  2. Artsi80

    Hydraulisten venttiilivälyksen tasaajien vaihto

    Vs: Hydraulisten venttiilivälyksen tasaajien vaihto Kiitos vastauksesta. :)
  3. Artsi80

    Hydraulisten venttiilivälyksen tasaajien vaihto

    Vs: Hydraulisten venttiilivälyksen tasaajien vaihto Ok, no onko tämä kikka sitten tavallisesta poikkeava? Vai miten se muuten sitten tehdään? Ehkä tiedustelen asiaa.. :)
  4. Artsi80

    Hydraulisten venttiilivälyksen tasaajien vaihto

    Vs: Hydraulisten venttiilivälyksen tasaajien vaihto Kiitos. Laitoin sähköpostikyselyä sinne camskillille. Onkohan teillä näppituntumaa vaihtohinnoista? Riippuu tietenkin monesta asiasta, mutta ainahan esimerkki valaisee vähän tilannetta.. :) Onko kokemuksia/ehdotuksia vaihtosuorituksista? ;)
  5. Artsi80

    Hydraulisten venttiilivälyksen tasaajien vaihto

    Vs: Hydraulisten venttiilivälyksen tasaajien vaihto Päivää, minulla on kanssa galantin 2.5l V6-24V -98 ja matkaa on kertynyt reilu 240tkm. Auto on ollut mulla reilu vuoden ja olen ajanut itse n. 30tkm. Kone käy todella harvoin hiljaisesti, niinkuin pitäisi. Kylmänä käynnistettäessä ääni on...
  6. Artsi80

    Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa

    Vs: Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa Ei voi muuta kun suuresti kiittää foorumia ja sen käyttäjiä kannustavista ja opastatusta antavista tiedoista. Kysymyksiä varmasti vielä tulee..projektien edetessä... ;) Mutta kiitosta kai ei ikinä liikaa kuule. :peukku
  7. Artsi80

    Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa

    Vs: Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa Erillissarja eteen ja koaksaalit hattuhyllylle, Soundline SLC265 + SL165 Hei, sellanen kysymys vielä että jos en(ainakaan heti) ole hankkimassa subbaria niin kannattaako vaihtaa kuitenkin nuo edellämainitut.. Ovissahan siinä...
  8. Artsi80

    Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa

    Vs: Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa Kiitos todella paljon vastauksista ja vinkeistä!! Todella hyvännäköiset ne subbarikotelot! ..kateeksi käy.. ;) Viime vuonna Espooseen kerrostaloon muuttaneena minulla ei ole vaan hyvää mahdollisuutta rakennella juurikaan, harmi...
  9. Artsi80

    Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa

    Vs: Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa Olen nyt kokeillut soittimen eristämistä rungostakin, mutta vinkuna silti jatkuu vähäisenä. Tarvitsee kai käydä hakemassa uusi soitin, jos se on sitten siitä kiinni. Sattuuko jollain olemaan vinkkejä millaisen soittimen kannattaa...
  10. Artsi80

    Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa

    Vs: Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa Antennijohton irrottamista en ole kokeillut, mutta hassulta(mutta kai sitten jotain sellasta koitan viritellä)eristää sitä kehystä auton rungosta teipillä tms. ..ja onhan noi kehykset, ainakin toi, aika tiukka kuitenkin siihen...
  11. Artsi80

    Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa

    Vs: Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa Ei ole valitettavasti nyt juuri mahdollisuutta kokeilla toisella radiolla.. Voi olla vähän tyhmä kysymys mutta tuleeko soittimen kehyksellekin ns. erillinen maadoitus.. Olen vähän amatööri näissä. Mutta kun jos se kehys osuu...
  12. Artsi80

    Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa

    Vs: Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa Muutaman kuukauden vanha Blaupunkt n.189€, ja vinkunut tietysti alusta alkaen. Eli kaupungilla ajaessa ei paljon viitti radiota päällä pitää. Oon siitä asti yrittäny pikkuhiljaa tiedustella mahdollista toimenpidettä. Eli en usko...
  13. Artsi80

    Tarvis vähän apua Galant -98 uuden autoradion asennuksessa

    Moi. Luinkin aika paljon keskusteluja vinkunasta, joka muuttuu kierrosnopeuksien mukaan. Itselläni on nyt vähän sama ongelma.. Vaihdoin tosiaan uuden soittimen ja ääntä pitää. Vedin sen jälkeen akusta molemmat piuhat, virran ja maan, suoraan soittimelle(siis kun vakioliittimiä autossa ei ole)...
Takaisin
Ylös Bottom