Jäsenen celeste2.0 uusimmat tuotokset

  1. C

    missä menee mun vanha celeste???

    noniin... kirjauduimpa tänne ekaa kertaa 5 vuoteen taas ;D en nyt tiedä onko oikee osio tähän. Mutta myin celesteni v 2005 tai 2006 kesällä. Auton rek nro oli muistaakseni MTF-477 tai MTF-447. Tuossa parisen kuukautta takaperin lähetin 16400 tiedustelun, ja oli ainakin silloin vielä mun...
  2. C

    J.Korpela, Käyttöautona Galant TBO (e15)

    hae multa ehjä pakosarja..jos se vaan menee siihe ::)
  3. C

    galantin vetari (KIIRE)

    suora pikainen kysymys meneekö 1.8 galantin(e33) vetari 2 litraseen?
  4. C

    Celesten etupuskuri

    mulla löytyis muistaakseni... tuo röökiaski nii saat sen :peukku
  5. C

    Galantin kone Celesteen?

    joo elikkäs, mul on se celeste jossa on ollu 2litranen hihnakone.. kaverilla olis e33 galantti ja siitä ajattelin koneen ostaa celeen. käykö se heittämällä tohon mun laatikkoon? EDIT: otsikko
  6. C

    TAKAPELTI CELESTEEN??

    mistä saisin ruosteettoman takapellin celesteen? käytettykki kävis... ei meinaa mistää löytyä  :seina
  7. C

    Celeste tuulilasi

    Juu elikkäs olin yhteydessä tuohon Kuttilan autolasiin. niillä ei ollu valmiiks celesteen tuulilasia, mutta tilauksesta saa jos vie muotin, ensimmäisen lasin hinta olis 400€, toisen 100€, kolmannen 100€ jne. elikkäs jos esim 2 ottais lasin, olis se yhteensä 500€, (nii eikö se olis kiva laittaa...
  8. C

    Celeste tuulilasi

    juuri tuo firma mulleki annettiin.
  9. C

    faktaa celestestä

    saiskoha jos soittais akelle nii sieltä tietoa rekisterissä olevien lukumäärästä..???
  10. C

    faktaa celestestä

    meneekös esim coltin tai jonku muun mitsun penkit celeen heittämällä?
  11. C

    faktaa celestestä

    kiitos tiedoista, menen tutkimaan ;)
  12. C

    Celeste tuulilasi

    ei tuolla ollu laseja celesteeseen.. antoivat puh norn yhtee firmaa jossa pitäis olla.. annan sen firman nime heti ku löydän sen lapun ;D
  13. C

    faktaa celestestä

    olis muutama kysymys: kuinka nään mikä kone autos on, siis celestees?muualta ku rekkari otteesta. kun koulun autodata sanoin et celesteeseen on ollu 3 konetta: 1.6 ja 2 eri 2.0. Sitten, minkä auton etupenkit saa heittämällä vm 77 celesteeseen? ja se tuulilasi... :seina kuuluuko moottorin...
  14. C

    Celeste tuulilasi

    ostin tuollase katolle ajetun celesten vm 77. ei paha, muutama lommo vaan katossa ja tuulilasi rikki. kysympä ny, mistä saan tuulilasin ja millä hinnallla? tarjokkaa joku jos teillä sattuu olee käytettyjä tai jtn.
Takaisin
Ylös Bottom