Jäsenen clarkkent uusimmat tuotokset

  1. C

    Outlander 2.0did ohjelmointi? -> heikot paikat?

    Vs: Outlander 2.0did ohjelmointi? -> heikot paikat? Mulla on Chip Tuningin ohjelma (180hv/ 400Nm) ja onhan se ihan toinen auto senjälkeen. Alkuperänen ahdin tosin antautu melkeen heti senjälkeen, mutta oli jo äänekäs ennen ohjelmointiakin. Isoo vaunuu oon vetänny eikä voimansiirrosta ole mitään...
  2. C

    Outlander DI-D -06 savuttaa tyhjäkäynnillä

    Vs: Outlander DI-D -06 savuttaa tyhjäkäynnillä Englannista tilattu. Firman nimessä mainitaan Englannin pääkaupunki ;) Turbotohtori sen tutki ja sanovat että laakeri kaikkein halvin kiinatina jota ei täällä kukaan käytä. Ja tosiaan päittäinen joku levy oli alamitassa. Se meni samantien roskiin...
  3. C

    Outlander DI-D -06 savuttaa tyhjäkäynnillä

    Vs: Outlander DI-D -06 savuttaa tyhjäkäynnillä Savutus jatkui sittenkin ja turbo vaihdettu. Ebaypaska ahdin oli loppuunajettu ja päittäislaakeri niin väljä et vuosi varmaan jo "uutena". Oppirahat on taas maksettu ja nyt uus korvausahdin vaihdettu.
  4. C

    Outlander DI-D -06 savuttaa tyhjäkäynnillä

    Vs: Outlander DI-D -06 savuttaa tyhjäkäynnillä Ahdin on jo pettäny ja vaihdettu. Mutta vika oli siis löystyneet suuttimet. Ei savuta enää.
  5. C

    Outlander DI-D -06 savuttaa tyhjäkäynnillä

    Vs: Outlander DI-D -06 savuttaa tyhjäkäynnillä Suuttimet löysällä ja vuosi paluupolttoainetta koneeseen.
  6. C

    Outlander DI-D -06 savuttaa tyhjäkäynnillä

    Vs: Outlander DI-D -06 savuttaa tyhjäkäynnillä Onks nois ollu sitäkin vikaa? Mä luulin et ne ajat elettiin jo 80 luvulla :'(
  7. C

    Outlander DI-D -06 savuttaa tyhjäkäynnillä

    Tuommonen ilmiö on tullut pikkuhiljaa esiin. Lämpösenä kun käy tyhjää hetken alkaa puskeen melkosesti sinistä savua. Voiko olla suuttimet nyt jo loppu? Ajettu 240t.
  8. C

    -07 diesel Outlander ja EGR läppäventtiili

    Vs: -07 diesel Outlander ja EGR läppäventtiili Audin läppä asennettu ja toimii ihan normaalisti. 10km ajoo ja auto uudestaan käyntiin, ni ei enää varotusvalokaan syttynyt. Siinä on ihan samat numerot mut toi kirjain on V.
  9. C

    -07 diesel Outlander ja EGR läppäventtiili

    Vs: -07 diesel Outlander ja EGR läppäventtiili Täs on tämmönen numero: 038 128 063 G APG ja VW Pierburg Germany
  10. C

    -07 diesel Outlander ja EGR läppäventtiili

    Vs: -07 diesel Outlander ja EGR läppäventtiili Tommosen löysin. Siin on sama osa kun se Audin on. http://www.worldcarparts.co.uk/tabid/144/CategoryID/117/ProductID/1552/PageIndex/3/Default.aspx
  11. C

    -07 diesel Outlander ja EGR läppäventtiili

    Vs: -07 diesel Outlander ja EGR läppäventtiili Mä oikeestaan vaan selitin mikä osa on kyseessä. Kahdesta paikasta antovat saman hinnan 415€.
  12. C

    -07 diesel Outlander ja EGR läppäventtiili

    Vs: -07 diesel Outlander ja EGR läppäventtiili Kävin kyllä Skodallakin mut erikoista kyllä Audilla on halvempi. Skodan vastaava makso 415€. Ja tämä Audin osa on Pierburg joka pitäis olla paremmin tiivistetty öljyltä. Ei muuta siis kun hakemaan se Audilta ja kokeilemaan :)
  13. C

    -07 diesel Outlander ja EGR läppäventtiili

    Onko kukaan joutunnu vaihtaan sitä EGR:n läppäventiiliyksikköä? Mulla se on menny täys öljyä ja vaikka putsasin sen ni ei vaan toimi. Mitsulla maksaa 580€ ja Audilla 386€ eli jostainsyystä tekis mieli tuo Audin vastaava laittaa. Mitämieltä ootte toimiiko tuo? Niin ja tämä tärkein unohtui...
Takaisin
Ylös Bottom