Jäsenen colt88 uusimmat tuotokset

  1. C

    colt kärjissä kipinöi

    Vs: colt kärjissä kipinöi nyt kun kattelin niin kipinöi puolan johon toisessa päässä ja sitte puhistin kaikki ne osat ulkosesti niin hörähti mutta sitten ei enää mitään sanonut.
  2. C

    colt kärjissä kipinöi

    eli 87 colt kipinöi sinistä kipinää kärjissä ja tulpalle antaa keltasen kipinän missä mahtas olla vika. ei tietenkään lähe käyntiin, välillä hörähtää .
  3. C

    87 coltti vaihelaatikko

    nyt meni laatikosta joku vaijeri joka toisessa päässä on kiinni vaihekepissä ja toisessa päässä vaihelaatikossa. eka meni 2ja4 sitten pakki ja nyt meni joka vaihteen tilalle 1. nyt vaihekeppi ei mene ees sinne oikealle sivuun minne pakki menee. mistä noita vaijereita saa kun motonetistä ei...
  4. C

    87 coltti pätkii

    Vs: 87 coltti pätkii nilsiässä päin vaikutan, mutta eipä sillä mitään väliä kun auto alkoi toimimaan itsekseen kuin salamaniskusta.
  5. C

    87 coltti pätkii

    Vs: 87 coltti pätkii ok, kiitos tiedosta.
  6. C

    87 coltti pätkii

    Vs: 87 coltti pätkii Vikakertomus jatkuu.. Olin just ajamassa autoo talliin mutta huomasin ettei se pätki enää, sitten ajelin vähän aikaa ja vika tuli takaisin mutta lievempänä. nyt kun paikallaan kaasuttelee ja antaa mennä tyhjäkäynnille, tyhjäkäynti pysyy n.5sek normaalina jonka jälkeen se...
  7. C

    87 coltti pätkii

    Vs: 87 coltti pätkii joo se on varmaan se automaatti ryyppy koska kun aamulla lähin nii tyhjäkäynnilla kierrokset oli korkeella ja vähän ajan kuluttua alko pätkiminen. miten sitä ryyppyä säädetään?
  8. C

    87 coltti pätkii

    mulla on 87 coltti 1.2 kaasari ja se ei toimi tasakaasulla. tasakaasulla se vähänniinkuin tukehtuu mutta jos ramppaa kaasupolinta niin se käy. oon puhistanu virranjakajan kannen mutta ei auttanu.
Takaisin
Ylös Bottom