Jäsenen diamante uusimmat tuotokset

  1. diamante

    Pajeron moottori nakuttaa ja tehoton

    Mulla oli samat oireet ku kampura katkes... Ajoin kuitennii kotiin ja sieltä vielä ehjäämöön...
  2. diamante

    L-200 Ostamassa

    On ollu suunnitelmissa hankkia L-200... Joten kaikki jolla tietoa kyseisestä rassista, kuuntelen käyttö kokemuksia. Tyyppiviat ja muut erikoisuudet kiinnostaa tietää. Nyt oon kattellu yksilöitä joilla rullattu 250-400tkm... onkohan paljon vai sopivasti ajettuja?
  3. diamante

    Sivuttelua

    http://selfdestruct.net/misc/generallee.mpg Huomio kiinnittyi silti taustalla ajavaan Diamanteen...
  4. diamante

    Mitkä hitsivehkeet kannattais hankkia ?

    Kannattaa sijottaa siihen. Ei oo muistaakseni edes orkkis osana kallis. Vinkkinä: jos hitsailet auton alla, siis ylöspäin niin käytä 0.2mm isompaa suutinta kun langan paksuus. Eipä tarraile läheskään niin herkästi suuttimeen kiinni.
  5. diamante

    miks kesärenkaat maksaa liikaa?

    Ihan liikaa... ;D Aina tarvii ostaa myös uudet vanteet... Mä oon jääny vähän kiinni tohon uusien vanteiden ostoon... mut vanhoihin ehtii aina kyllästyä. Toivottavasti nyt alle tulevat kestää paremmin aikaa....
  6. diamante

    Mitkä hitsivehkeet kannattais hankkia ?

    Siis noissa vanhoissa Kempeissä on vaan 1 langan syöttömoottori, joten se ei oikein vanhemmiten jaksa tota lankaa tyrkätä. Asiaa auttaa, kun laittaa muovi spiraalin siihen. Uudemmissa Kempeissä asia on korjattu. Tosin sitten ne keksi Kempillä siihen tilalle ne vuotavat vesijäähdytetyt kahvat ;D
  7. diamante

    Mitkä hitsivehkeet kannattais hankkia ?

    Osta Esab pois ;D
  8. diamante

    Mitkä hitsivehkeet kannattais hankkia ?

    Täytyy hitsarina kommentoida... Valovirta vekottimet on pelkkiä juotoskolveja. Niitä ei pitäs edes myydä. :( Mulla on auto hommissa käytössä 180A Esab joka on juuri passeli siihen hommaan. Vanhemmissa Kempeissä langansyöttö on hanurista, mut ei se auton hitsauksessa välttämättä haittaa. Ite...
  9. diamante

    kukaa älynnyt mitsubishin matkapuhelinta myynnissä huuto.netissä?

    Joo ei siinä se hv edes täyttyny joten ostin sen siltä suoraan pois. Tässä linkki josta voipi tilata Mitsun puhelimia kätevästi. http://www.mobilefly.com/ Erona M430i:ssä ja M900:ssa on ainoastaan että 900:ssa on mp3 soitin.
  10. diamante

    kukaa älynnyt mitsubishin matkapuhelinta myynnissä huuto.netissä?

    Tää on täydellinen ;D Ei tartte enään erikseen digikameraa olla. On muutes ihan törkeen hyvä ja kätevä kamera tässä. Ja onhan se oikean merkkinenkin :P
  11. diamante

    kukaa älynnyt mitsubishin matkapuhelinta myynnissä huuto.netissä?

    On älynnyt ja löytyy nyt meikäläiseltä. ;D On muutes todella hyvä :peukku
  12. diamante

    Etupää kolisee

    Jatkan vielä aiheesta... Ihmettelin ite sitä kolkotusta ja vääntelin kangella kaikkia niveliä ja olin olevinaa varma että alapallonivelhän se on väljä, mutta eipä ollu. Viimeisenä sitte otin sen yläpään mutskun näkyville (ei kiristyny kun n. neljännes kierroksen), mut kolina loppu ;D
  13. diamante

    Etupää kolisee

    Mäpäs kiristin iskarin yläpään mutskua ja kolina loppu siihen. Kannattaa kokeilla. Mulla ainakin autto heti. Ei ole sen jälkeen kolissu. :peukku
  14. diamante

    Onko autollasi "kutsumanimeä"?

    Mitsuksihan sitä vaan, eipä ole tälle vielä kehittynyt mitään erikoista nimeä. 4 v poika sanoo nipsupisi :D. Tutun lanceria kutsuttiin palestiinan vapautusrintamaksi..rekkaristahan se. ;D
  15. diamante

    Osaajia Hämeen alueelta?

    No juu..onhan tämä Hönölä vähän ei missään..mut esim Lahdesta tähän pajalle ei ole pitkä matka. Eikä pääkaupunki seudultakaan ole kauheasti matkaa. Valmistuuhan tuo motarikin tuohon kohta ;D, pääsee luukuttamaan.. kröhöm (ottamaan sakkoja). Täytyypi sanoa että täsä kirjottelee rva diamante ettei...
Takaisin
Ylös Bottom