Jäsenen Dosentti uusimmat tuotokset

  1. Dosentti

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Asia selevä.
  2. Dosentti

    Evo X:n päivittäneitä?

    Vs: Evo X:n päivittäneitä? Itse olen kans harkinnut 5 lovisen manuaalin ja stt lootan välillä. Tämän topicin puheiden mukaan alan kallistua manuaalin puolelle jos kestää tehoa paremmin?
  3. Dosentti

    Lancer Evojen huollot ja hinnat

    Vs: Lancer Evojen huollot ja hinnat Itellä tulee kierrettyä kyllä Vemixit ja Vehot kaukaa! Ajelen tästä Tampereelta Lievestuoreelle huoltoon vaikka vähän matkaa tuleekin mutta eipähän tarvi jännittää tuleeko auto kuntoon. Nyt kun käytin parinkympin huollossa taisi hintaa tulla reilu 200e.
  4. Dosentti

    Mikä takavaimentaja/catback-putki EVO ysiin ja mistä?

    Vs: Mikä takavaimentaja/catback-putki EVO ysiin ja mistä? Alkuperäinen downpipe putki kannattaa kyllä vaihtaa ehdottamasti virtaavampaan versioon!
  5. Dosentti

    Evo 9 lisävarusteet?

    Vs: Evo 9 lisävarusteet? Miten muuten muilla toimii tuo vakkari? Oma on ainaki suorastaan susi :D Seilaa niin pirusti ettei sitä kehtaa käyttää ollenkaan!
  6. Dosentti

    Lancer Evo jarrut

    Vs: Lancer Evo jarrut? IX ja myös muut... Kylläpä nuita jarruja täytyy itsekkin alkaa parantelemaan. Yllättävänkin nopeesti puutuvat ::)
  7. Dosentti

    Huippunopeus

    Vs: Huippunopeus 270 mittariin 260 navin mukaan ::)
  8. Dosentti

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Passaahan ne näköjään valkoiseenkin ;)
  9. Dosentti

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Musta auto ja kultaset vanteet :) En kyllä ittekkään miettiny tohon vanne malliin muuta väriä. Omasta mielestä kans paras! Voisin harjotella tota kuvan laittoa tänne foorumille jos vaikka onnistuisin :) Vanteissa meni vähän kauemmin kuin luvattiin, eli kolme viikkoa piti...
  10. Dosentti

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Aaki! Minkäs väriset RG II:set tilasit? Ittellekki tuli semmoset just racebreedin kautta tossa kuukausi sitte lentorahdilla. Itse valitsin kultaset ja kovasti oon tykänny :peukku
  11. Dosentti

    Evo9 "tehottomuus" vaiko mopo

    Vs: Evo9 "tehottomuus" vaiko mopo Itte en oo edes vielä raskinu koittaa lähteä tuolla "lähtörajoittimella". Tuntuu jotenki hurjalta pamauttaa asvaltilta tommonen startti, tiiä sitte? :) Onkos muut kokeillu?
  12. Dosentti

    Evo 9 lisävarusteet?

    Vs: Evo 9 lisävarusteet? Ihan älyttömän hyvä laite on! Ja jälki upeaa!! Vaikkei tuota enää onneksi tähän vuodenaikaan tarvitse :)
  13. Dosentti

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Minkäs kokosia renkaita kannattais laittaa alle kun tilasin ittelleni vanteet kokoa 9*18?
  14. Dosentti

    Elmoscan - diagnostiikka- ja testausohjelmisto

    Vs: Elmoscan - diagnostiikka- ja testausohjelmisto Tuo Greddyn laite näyttää mielenkiintoiselta! Itse en niin lämpene noille ruuvattaville näytöille. Upotettavat on sitten toki erikseen :)
  15. Dosentti

    Evot 8 ja 9

    Vs: Evot 8 ja 9 Niin on näyttäny bemareita olevan mutta nähtävästi nyt tullu järkiinsä ;)
Ylös Bottom