Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Noniin ongelma ratkaistu, ilmasin kytkimen kahteen kertaan ja tärinä hävisi. Järjestelmässä oli ilmaa. Kerkesin jo kytkimenkin tilata mutta onneksi sain peruttua.
Nyt ois pajalle varattu aika. Minkähän kytkimen sitä laittas tällähetkellä evo 8/9 exedy. Vois kerralla laittaa vähän jämäkämpää asetelmaa mutta mieluiten sellanen millä pystyy pyörittämään kaupungissakin.
Kyllä, ei se terveeltä vaikuta. Tosiaan kaikki kytkimen osat ovat uusia mitä remontissa laitettiin, kokeilin myös toisella kardaanilla koska senkin vaihdoin kytkimen vaihdon jälkeen. Myös kaikki moottorin tukikumit vaihdettu powerflexin keltasiin. Tärinä ilmestyy siinä kohdassa kuin kytkin alkaa...
Ei oikein leimallekkaan uskalla autoo viedä kun täristää niin perkuleesti. Ilmiö tulee ainoastaan siinä vaiheessa kuin kytkin on nappaamassa kiinni. Täytyy sit varmaan vaa yrittää ajella.
Moro! Kokeillaan täältä saada vielä apuja. Eli autoon tehty kytkin remontti alle 1000km sitten jossa vaihdettu evo 8/9 exedyn oem kytkin, vauhtipyörä ja painelaakeri. Ongelmana on siis liikkeelle lähtö. Auto tärisee todella paljon paikaltaan lähtiessä esim mäkilähtöä ei pysty tekemään. Pakilla...
Hei!
Kesä alkaa olla pikkuhiljaa tuloillaan ja olisi tarkoitus kaivaa oma Evo 5 tallista. Tarkoituksena olisi hieman päivittää vannetta ja nyt olisi hyvä tietää millä et-luvulla ja tuumakoolla uskaltaisi vanteet tilata. Japan Racing JR3 17x9 miellyttää silmää mutta tuo ET luku sekä tuolle...