Jäsenen dvs uusimmat tuotokset

  1. dvs

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Keravalla kulloontiellä tuli tänään päivällä 2-3 aikoihin vastaan valkoinen Evo 5-6? Ite olin hopealla evo4. Morjestettiin molemminpuolin 8)
  2. dvs

    Mitä autoja olet omistanut elämäsi aikana

    Vs: Mitä autoja olet omistanut elämäsi aikana Alotetaan ekasta autosta eli: 1. Nissan 200sx S13 -94 2. Mitsubishi Lancer Evo IV -96 3. Kia Ceed Sw -13 :driver
  3. dvs

    Evoa ostamassa

    Vs: Evoa ostamassa Joo mun auto kyseessä toi http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5581393 Myynnissä ollut viime KEVÄÄSTÄ asti. Jokanen meistä tietää että Evo on vaikea auto myydä JOS ei PILKKAHINTAAN halua myydä, eikä mitään romuja ottaa vaihdossa kun pihassa seisoo juuri pakasta...
  4. dvs

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Ristus mikä reissu. Menin tankkaamaan myllykukolle, lompakko jäi töihin, lähin hakemaan sitä ja bensa loppu motarille n.6km ennen duunitallia! Enkä oo jusu tai hesu. ;D
  5. dvs

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Thaimaassa toi on ainoastaa sikäläisten "miljonäärien" mahdollista ostaa. Palkkatasot on ihan järkyttävän alhaalla. Tosin ei siellä eläminenkään pahemmin maksa :)
  6. dvs

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Yrittäny pitää kliininä. Katotaan nyt mitä kaikkea tulee, vortex carbon piikit odottaa asennusta!
  7. dvs

    Offtopic

    Vs: Offtopic Pakko kai tänne kirjottaa... Miten on, mahtuuko Evo 7-9 takakonttiin emmaljungan lastenvaunut? Onko kokemuksia kellään :o
  8. dvs

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Mun oli se harmaa Evo :)
  9. dvs

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Myllytystä näyttäs vaativan vielä ennen kevättä! Esim. Keula verrattuna oveen?
  10. dvs

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Hyrylän vanha varuskunta tuusulassa :)
  11. dvs

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Enköhä tekis siitä matalan jos haluisin sitä ;D Ajamiseen toi on tehty eikä töyssyjen kiertämiseen!
  12. dvs

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Tossa pari kuvaa :)
  13. dvs

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Myös bongattu kyseinen farkku siinä olarin länsiautolla olin purkaamassa keltasella autolavetti-yhdistelmällä :)
  14. dvs

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Olin sillä sinihopealla evo 4 liikkellä. Kävin mikrokulmassa ja subwayssä syömässä :)
  15. dvs

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Meikäläinenhä se siellä :) pakko oli käydä mättää ruokaa.
Takaisin
Ylös Bottom