Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Auto nostettiin nosturille, mutta vetarit ok sitä pienenpientä suojakumin alkavaa repeämää lukuunottamatta, eikä mitään näkyvää tai tuntuvaa outoa. Auto nosturilta pois ja testilenkki muutama km kovaa ajoa, ei enää kolissut, rattikin vispasi vain yhdessä vaihteenvaihdossa. Liekö loksahtanu...
Nyt sitten jäi matkan varrelle, helvetillinen kolina ja ratin heiluminen alkoi. Ihan ku olis vetonivel menny. Kohta tutkimaan, kunhan saa hinattua lähimmälle pajalle.
Hammastangossa on kyllä kieltämättä ihan hivenen klappia, mutta edellisessä samanlaisessa, nykyisessä varaosa-autossa oli enemmän, eikä vaikuttanut mihinkään. Äsken kun kävin hieman lampun kanssa tutkimassa renkaat linkussa, niin kuskinpuolen murroksen suojakumissa pieni repeytymän alku, mitä en...
Lanceriin iski jokin aika sitten ärsyttävä ominaisuus: Ratti alkaa vispaamaan melko voimakkaasti yhtään reippaammissa kiihdytyksissä, mutta vain silloin kun painaa kytkimen pohjaan, kierroksia täytyy myös olla vähintään 3000rpm. Siis esimerkiksi isolle tielle kiihdyttäessä ja isommalle...
Potilaana on siis Lancer 1,5i GLXi 12V vm 91.
Akun, laturin sekä kiila- ja moniurahihnojen vaihdon jälkeen alkoi mysteerinen tyhjäkäyntiongelma kylmänä: lähtee käyntiin normaalisti, tyhjäkäyntikierrokset ok paikallaan. Kun lähtee liikkeelle, esimerkiksi peruuttaa tallista ja painaa kytkimen...