Jäsenen epsis uusimmat tuotokset

  1. E

    Outlander käyttökokemuksia

    Sisätilat ja istuinkorkeus Outlander MIVEC (bensaversio) vastaan PHEV(hybrid). Vuosimallit 2015-2016. tai miksei 2014 myös. Olen itse 190cm pitkä äijä ja kun täälläpäin ei ole kyseisiä autoja tarjolla, enkä ole päässyt kokeilemaan esimerkiksi istuinkorkeutta, niin osaisiko joku sanoa...
  2. E

    Outlander PHEV 2014 ajoakku sökö -vaihto omalla kustannuksella

    Onko Outlanderin 150 000km ajettu PHEV vm.2016 järkevä ostos, vai onko odotettavissa ongelmia akunkapasiteetin kanssa. MIllaisia kilometrejä teidän hybrideillänne on ajettu ja onko ollut akkuongelmia?
  3. E

    Osto-ohjeita Outlander PHEV-ostajalle

    Kokeneemmat, jo kyseisen auton omistajat, voisivat antaa tähän viestketjuun perusteltuja ohjeita siitä, mitä auton ostoa harkitsevan (kuten minä) tulisi ottaa huomioon. - Onko joku vuosimalli jota pitäisi välttää? - Onko joku mallityyppi jota pitäisi välttää? - Onko Suomi-auto parempi kuin...
  4. E

    Remote control

    Ok, kiitos vastauksesta. Kuinka tällaisella pärjää pakkaskeleillä? Kylmäkäynnistykset jne. Olisiko syytä asennuttaa moottorinlämmitin, mitä noihin nyt sitten saakaan?
  5. E

    Remote control

    Siis mikä tämä EV Remote tms. on? Onko kyseessä jonkinlainen Webaston vastike, latauksen ohjausjärjestelmä vai mikä? Korvaako entisajan lohkolämmittimet? Kertokaa ihmeessä ihan selkokielellä. Olen ostamassa ensimmäistä Outlander PHEV-autoa (käytettyä), todennäköisesti tuontiautoa, mihin...
  6. E

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Ilmeisesti kaikissa tuontiautoissa ei tuo Remote control tai EV Remote-lämmitin ole vakiona, joten sen olemassaolo pitäisi kai pystyä jotenkin ennen ostopäätöstä varmistamaan? Olen etsimässä kohtuukilometreillä olevaa PHEV Mitsua ja aika suuri osa tarjolla olevista on tuontiautoja.
  7. E

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Voisitteko kertoa paljonko tuollainen jäähdytysjärjestelmän huuhtelu ja sihdin vaihto/puhdistus maksaa? Ja voiko sen sen teetättää muuallakin kuin merkkikorjaamolla. Mitsujen merkkiliikkeestä vinkattiin että tuonti Outlandereissa ei kuulemma ole jotain "ilmalämpöpumppua" kuskin penkin alla...
Takaisin
Ylös Bottom