Jäsenen evo-9 uusimmat tuotokset

  1. evo-9

    Evo 3 lastuviritys ja 370 hv/500Nm

    Vs: Evo 3 lastuviritys ja 370 hv/500Nm Niin minä muistelinki, että ois sun tekosia, mutta en viitsiny sitä tänne heti kirjoittaa, ja epäilijöitä riittäis kuitenki :)
  2. evo-9

    Evo IX ajovalopolttimon vaihto?

    Vs: Evo IX ajovalopolttimon vaihto? sisälokarin takana on se neljäs pulttipaikka.
  3. evo-9

    Millaisia rengaskokemuksia?

    Vs: Millaisia rengaskokemuksia? Itse vaihdoin viimetalvena hakkapeliitta 7 , enkä laittais alle mitään muita, jos meinaa evon suorituskykyä hyödyntää.
  4. evo-9

    Evo 9 ahtoputkien kiinnitys

    Vs: Evo 9 ahtoputkien kiinnitys Mulla loppu se ongelma, kun vaihdoin ABAn power clamp standardit :) http://www.aba.se/kunden/norma/ttw.nsf/id/EN_ABA_Power_Clamp_Details
  5. evo-9

    Kyselyä evojen bensankulutuksesta ja vakkarista.

    Vs: Kyselyä evojen bensankulutuksesta ja vakkarista. ja 98 ei maksanu enää ku 1,18€/L :driver
  6. evo-9

    VARTTIMAILI AIKOJA?????

    Vs: VARTTIMAILI AIKOJA????? Sutikos se pahasti lähdössä?
  7. evo-9

    mistä lujakytkin evo kasiin???

    Vs: mistä lujakytkin evo kasiin??? Siinä jenkki kasissakin on 5 vaihetta, poislukien MR.
  8. evo-9

    Evo 6 ,Letku/Lohko lämmitin?

    Vs: Evo 6 ,Letku/Lohko lämmitin? Joo siihenhän se....
  9. evo-9

    Evo haisee

    Vs: Evo haisee Mullakin haisi tänään ,kun kuidutin subikoteloa varapyöräkoteloon ;D
  10. evo-9

    EVO 9 dumppi

    Vs: EVO 9 dumppi käännä se vakio ensin toisin päin ja jos ei enää paineet tipu, niin sitten metallinen dumppi kannattaa vaihtaa. yleensä vakio kyllä pitää noin 1.4bar paineet.
  11. evo-9

    Kyselyä evojen bensankulutuksesta ja vakkarista.

    Vs: Kyselyä evojen bensankulutuksesta ja vakkarista. till haparanda...
  12. evo-9

    Kyselyä evojen bensankulutuksesta ja vakkarista.

    Vs: Kyselyä evojen bensankulutuksesta ja vakkarista. ysillä pääsee noin 300 km tankilla ja kun ajaa reilut 30tkm vuodessa, niin sehän tekee pyöreesti 600km viikossa, eli pari tankillista. 98e maksaa 1.49€/litra ja 100 litran kulutus viikossa, tekee alle 8000€ vuodessa niin eihän se oo ees paha...
  13. evo-9

    Evo lipsahti (jaettu miitti topikista)

    tai sitten pitää ottaa hameväeltä ajolupa pois :)
  14. evo-9

    Ekat 2 km ajettu...

    Vs: Ekat 2 km ajettu... = Ei jää, kun se DPssä oleva katti lähtee pois. Ja DPssä ei alunperinkään ole lambdalle paikkaa vaan se sijaitsee toisen katin etupuolella heti DP:n jälkeen...
  15. evo-9

    Paineet tapissa

    Vs: Paineet tapissa mulla ollut melkein vuoden "lähes samanlainen viritelmä" kuin GOOZElla, eikä oo menny veivit poikki tai männät sulanneet...
Takaisin
Ylös Bottom