Jäsenen EvoGalant uusimmat tuotokset

  1. E

    EVO 3 turbo

    Vs: EVO 3 turbo kolomosen orkkis turbolla ja sen kiiinalaisilla kopioilla ajeltu kesä rallisprinttejä niin kesän aikana meni 3 rikki, kahesta halkes päittäisvälys laakerilevy ja yhestä räjähti koko kompura siipi ja kotelo. suurinta tuhoo tekee ku ajetaan paukun kans nii hakkaa äkkii väljäksi...
  2. E

    Gti dyn ohjaavan takatukivarren purkaminen

    Vs: Gti dyn ohjaavan takatukivarren purkaminen siinäkin yks vaihto ehto jos galantin välitksellä ajaa...
  3. E

    Gti dyn ohjaavan takatukivarren purkaminen

    Vs: Gti dyn ohjaavan takatukivarren purkaminen tehkää säädettävät tangot siihen missä 4ws mallissa taka raidetanko, nii pysyy ne taka pyörät halutuissa aurauksissa... ja jos evon lukon ja välityksen laittaa dynyyn nii kannattaa tehä glsi:in kuoriin, nelipyörä ohjatun kuorissa pikkusen eri...
  4. E

    JDM Evojen dynotuloksia

    Vs: JDM Evojen dynotuloksia ja jotain aiheeseen liittyvää, 3 moottori galantin kopassa muuten vakio mutta 8 männät ja veivit ja vanha GEMS ecu. 300hv 4000rpm 500nm 3700rpm 1,6bar jäälissä DTC:llä.
  5. E

    valurautainen laippa ja siihen hitsaaminen.

    Vs: valurautainen laippa ja siihen hitsaaminen. Epäilisin kyseessä olevan valuteräksen eikä valuraudan(patarauta), valuterästä kylläpystyy hitsaamaan mag:illa/puikolla ihan kohtalaisesti. Muutama pakosarjanlaippa ja pakopesänlaippa tullu vaihdettua ja on pysyny kiinni.
Takaisin
Ylös Bottom