Jäsenen Fin_JR uusimmat tuotokset

  1. F

    -09 Grandis 2.0 DID öljyt ulos ja moottori rikki / konerikko

    Vs: -09 Grandis 2.0 DID öljyt ulos ja moottori rikki / konerikko No joka tapauksessa sama lopputulema oli minun ja ammattilaisten tekosilla. :/ Pelti on vain peltiä ja autokaupasta saa uusia. Case closed.
  2. F

    -09 Grandis 2.0 DID öljyt ulos ja moottori rikki / konerikko

    Vs: -09 Grandis 2.0 DID öljyt ulos ja moottori rikki / konerikko Noh niih... Päiviä on mennyt ja yritetty selvittää tapausta... Ei mene takuuseen korkin irtoaminen, koska "olet itse viimeksi koskenyt". Kysyin, että miten sitten se ensimmäinen tapaus eli huolto, jonka tekivät ammattilaiset ja...
  3. F

    -09 Grandis 2.0 DID öljyt ulos ja moottori rikki / konerikko

    Vs: -09 Grandis 2.0 DID öljyt ulos ja moottori rikki / konerikko Juu, samaisessa merkkiliikkeessä mistä nyt sanotaan ei. :/
  4. F

    -09 Grandis 2.0 DID öljyt ulos ja moottori rikki / konerikko

    Vs: -09 Grandis 2.0 DID öljyt ulos ja moottori rikki / konerikko Siis korkin 1. aukeaminen tapahtui kymppi ammattilaisten tekemän huollon jälkeen ja jonka korjasivat toiset ammattilaiset huollossa, joten tämä viimeisin avautuminen ei johtune pelkästään siitä, että minä siihen viimeksi öljyt...
  5. F

    -09 Grandis 2.0 DID öljyt ulos ja moottori rikki / konerikko

    Kävipäs viikonloppuna sitten ohraisesti. Vaimoke kävi ruokakaupassa 1km:n päässä ja takaisin tullessa auto sammua tupsahti 200 m ennen pihaa. Kun pääsin paikalle, niin huomasin, että auton alla öljylammikko... ja itse asiassa piiiiitkä vana öljyä seurasi auton jälkiä. Vaimoke kertoi, että auto...
Takaisin
Ylös Bottom