Jäsenen Fiti uusimmat tuotokset

  1. F

    Carismaa ostamassa

    Vs: Carismaa ostamassa Onnea matkaan. Itse olen huristellut muutaman kuukauden omalla 99 vuoden carismalla. Tekniikka ja pellit ihan ok, mutta meikäläisen caritsan ajettavuus on vähän niin ja näin, ja lähes kaikki on testattu aina ilmanpaineista pusliin. Auto hakeutuu kuin vihikoira kaikkiin...
  2. F

    Sivutuuli

    Vs: Sivutuuli Aavistuksen sellainen tunne, että autossa olisi nivel, jonka huomaa tuulisemmalla säällä ja "lastattuna". Vekottimessa ei ole madalluksia eikä mitään muutakaan. Uudet iskarit on vaihdettu viime vuonna taakse ja aurauskulmat tarkastatettu. Sitä en toki tiedä onko noissa...
  3. F

    Sivutuuli

    Vs: Sivutuuli MMh, melkein pääsi ruma sana. Vaihteeksi oli iltapäivällä tuulista ja matkassa kyytiläisiä niin johan sai "ajaa". Pitänee käydä testaamassa jotain muuta caritsaa. Ongelma korostuu lähinnä silloin kun takana on istujia ja peräkontissa kaupan muovipussi,täyteläinen.
  4. F

    Sivutuuli

    Vs: Sivutuuli Kiitoksia informaatiosta. Viime vuonna tuohon "punaiseen aaveseen" on vaihdettu iskunvaimentimet ja toinen alatukivarsi. Renkaiden vaihtokin teki ihmeitä. Saattaa tuo sivutuuliherkkyys olla myös tuon auton ominaisuus, mutta tuota puslakorttia vielä harkitsen. Ilmeisesti taitaa...
  5. F

    Sivutuuli

    Vs: Sivutuuli Termosta taasen, Sain suhteellisen hyvällä kaupalla nokialaiset alle ja tuon rottelon ajo-ominaisuudet hieman parani. Vielä ajattelin tuota ns.puslasysteemiä taakse harkita, yllättäen. Mahtaako olla kuinka vaikea remontti teettää? Eli onko ne suhteellisen helppo vaihdattaa ja...
  6. F

    Sivutuuli

    Vs: Sivutuuli Kiitokset neuvoista, tuota rengassysteemiä tosin vielä pohdin. Mitäs merkkejä suosittelette, joka nyt jollain lailla sopisi carismaan?
  7. F

    Sivutuuli

    Vs: Sivutuuli Olen kokeellut eri paineilla ajella tuota autoa, mutta oikeastaan tuo 2.4 paine teki edes hieman siedettävän. Toisaalta aina ei tarvitse edes sivutuulta tai uria tai muuta: auton ohjaus on melko lailla työtä vaativaa. Lieneekö sitten carisman ominaisuus? Löysä alusta tahi muuta...
  8. F

    Sivutuuli

    Mortonkia, Vajaan kuukauden olen ajellut Mitsu Carismalla 1.6 vm 99. Pohdin sitä, että ovatko kaikki carismat vienollakin sivutuulella yhtä "ajettavia" kuin omani. Viime viikolla ajelin hieman pitemmän matkan niin johan sai ajoa jännittää ja tehdä töitä, nopeuden ollessa huima 80-100 km/h, vau...
Takaisin
Ylös Bottom