Jäsenen Höylä uusimmat tuotokset

  1. Höylä

    3000gt:n twinturbon koneen viritys

    Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys ihan on 2 bolt... kun tuota konetta ei kukaan ostanut/tarjonnut mitään järkevää siitä (paras tarjous tais olla 200 €...), niin sain idean, että miksei sitä vois kokeeksi heittää mersun keulalle... on se nyt kuitenkin parempi, kuin mersun oma 12 venainen...
  2. Höylä

    3000gt:n twinturbon koneen viritys

    Vs: 3000gt:n twinturbon koneen viritys pitää taas muistaa heittää jotain omaa juttua tänne, kun alkaa tuo mitsun kone olla taas ajankohtainen... eli päätin asentaa sen vaihteeksi tieliikenne mersuuni (W124 300E) TH400 laatikon kanssa ja nyt olis tarkoitus koittaa kahdella holset hx 40 super...
  3. Höylä

    Sigman moottori kolisee?

    Vs: Sigman moottori kolisee? oletko itse jo löytänyt koneen... mulla olis 1 kpl ylimääräistä http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=32890.0
  4. Höylä

    Sigman moottori kolisee?

    Vs: Sigman moottori kolisee? eihän tämä kyseinen auto ole se seinäjoen rintajoupilta ostettu helmiäis valkoinen sigma ::) sain kuulla viime kesänä, että edellinen omistaja oli tehnyt "koneremontin" kyseiseen autoon ja laittanut sitten vaihtoon... kiertokangen laakerit ainakin oli kuulemma...
  5. Höylä

    Leikittelyä ajatuksella 4G63 16v konversio + megasquirt extra.

    Vs: Leikittelyä ajatuksella 4G63 16v konversio + megasquirt extra. juu, tuo 6G72 koneen cas muokkaus vain helpotti huomattavasti megan asennusta, ne on vissiin jenkeissä vääntänyt 2 vuotta koodia, että saavat megan ymmärtämään suoraan tuota 6 pyttyisen cas anturia, itse ratkaisin ongelman 2...
  6. Höylä

    Leikittelyä ajatuksella 4G63 16v konversio + megasquirt extra.

    Vs: Leikittelyä ajatuksella 4G63 16v konversio + megasquirt extra. hyvin mega ainakin nuo 6G72 anturit osaa lukea, ainoastaan CAS anturi kaipas hieman muokkausta :nykii ilman- ja veden lämpötila antureille joutuu kyllä tekemään uudet kartat, mutta se ei ole kuin joku 15 sek. homma, kun sen...
  7. Höylä

    3000gt (vapari) hyytyy 5000rpm:n jälkeen

    Vs: 3000gt (vapari) hyytyy 5000rpm:n jälkeen tuli mieleen, että toimiiko se imusarjan pituutta muuttava systeemi (jos on 24 v kone, niin pitäis löytyä sellainen systeemi), sen pitäis avata torvet auki tuossa jossakin alle 5000 rpm, mutta jos se ei toimi, niin se ainakin aiheuttaa tuollaista...
  8. Höylä

    3.0 24Vsigman virranjakajankansi..

    Vs: 3.0 24Vsigman virranjakajankansi.. pääsit oikein tuntipalkalle :peukku
  9. Höylä

    3.0 24Vsigman virranjakajankansi..

    Vs: 3.0 24Vsigman virranjakajankansi.. ihan jotain yleismallisia otin hyllystä...
  10. Höylä

    3.0 24Vsigman virranjakajankansi..

    Vs: 3.0 24Vsigman virranjakajankansi.. mä kokeilin joskus tarvike johdoilla, kun epäilin että olis 1 tai 2 johtoa poikki... ihan paikallisesta tarvikeliikkeestä hain johdot ja pelas yhtä hyvin/huonosti, kuin alkuperäisilläkin... tarvike johdot on vain v mäinen asentaa, kun se tulppa on niin...
  11. Höylä

    3.0 24Vsigman virranjakajankansi..

    Vs: 3.0 24Vsigman virranjakajankansi.. ei se imusarjan irrotus ja kiinnitys niin ylivoimainen tehtävä voi olla, ettei siitä selviä... mulla meni viimeksi muistaakseni joku 30 min. kun tulpat vaihdoin ::) tosin kone oli irrallaan hallin lattialla ;)
  12. Höylä

    pajeron V6 käy viidellä pytyllä

    Vs: pajeron V6 käy viidellä pytyllä on se 123456, mutta suorassa 6 se ei olisi järkevää... V6 koneessa ihan normaalia. V6 konetta pitää miettiä kuten kahta 3 pyttyistä vierekkäin... 3 pyttyises on ihan sama ilmoittaako sytytysjärjestyksen 123 vai 132 ;) niin ja vaikuttaa tietysti hieman...
  13. Höylä

    mistä sen tietää että kansi on mennyt?

    Vs: mistä sen tietää että kansi on mennyt? sopiiko tuohon pajeron 2,5 tdi koneeseen vaparin kansi, olis yksi ylimääräinen... tai koko kone oikeastaan... moottori on siis L300 peräisin (vm. -88)
  14. Höylä

    Mistä ahtopaineputkia/mutkia?

    Vs: Mistä ahtopaineputkia/mutkia? itse ainakin olen vääntänyt ihan normaalista 2,5" ja 3" pakoputki värkistä ahtoputket... saa helposti, saa hitsattua helposti, eikä maksa paljon, niin eikä ne kauheasti painakkaan... letkuna olen sitten käyttänyt jotain mustaa, jonka pitäis kestää painettakin...
  15. Höylä

    Mistä ahtopaineputkia/mutkia?

    Vs: Mistä ahtopaineputkia/mutkia? vähän kans pisti ihmetyttämään, mistä tälläinen "tieto" on peräisin, ettei ahtoputkia voisi tehdä mustasta... mutta se taitaa olla niitä gti magasinen juttuja ;D
Takaisin
Ylös Bottom