Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Koodeista en tiedä, mutta aluksi syttyii moottorin vikavalo ja lisäksi ACC service. Toi ACC service oli seuraus moottorin vikatilasta.
Itse katselin hintoja Saksasta niin olivat siinä 1300€ huitteilla. Tosin tilasin kokeeksi ulkomailta puretun osan hintaan 100€. osa oli autosta jolla ajettu...
Käytin tänään outlanderin -16 diesel huollossa kun palo moottorin vikavalo. Sanoivat kaasuläppäkotelon oleva likainen. Nyt putsaus ja katotaan auttaako. Seuraavaksi joutuu uuden kotelon hommaan jos ei auta. Hintaa marmorilla reilu 2000€. Löytyykö kenties muuta kautta huokeammalla?
Morjesta, osaisiko kukaan kertoa mistä johtuu pieni nykäisy ajon aikana pienillä kierroksilla? Auto on -16 outlander diesel. Olisiko kyseessä renegoinnin yritys lähteä päälle.
Jouduin vaihdattaan TPMS-anturan takarenkaaseen, kun meni pimeäksi kovassa pakkasessa.
Ongelmaksi muodostui uuden anturin ohjelmointi auton järjestelmään.
Rengasliikkeen kapulalla se ei onnistunut ja auton näytössä on teksti systeemi viasta järjestelmässä.
Ongo ainoa paikka uudelleen koodaukseen...
Vertailin eilen eri osanumeroita noista mitsun tasapainoakselin osista. Ilmeisesti osa nro. 1125A281 korvaa vanhemman 1125A253 tasapainoakseliston. Nipponparts sivustolla puhuttiin tästä-18 mallista eteenpäin tulleesta parannetusta osasta.
Tietääkö joku tarkemmin tästä osa muutoksesta täällä?
Kaverin korjaamolla ajattelin vaihdattaa, mutta ajattelin olla mukana hommassa ihan mielenkiinnolla. Ton palikan ja muutkin kilkkeet jos tarvii hommata, löysin myös Saksalaiselta sivulta online-teile.com. Siellä toi kytkin oli 45€.
Maailman laajuisesti on tasapainoakselin kanssa ollut ongelmia. Välillä riittää pelkkä akseliston käyttökytkimen vaihto. Toisinaan joutuu vaihtaa enempi. Itse tilasin juuri tuon kytkimen, Tais tulla Dubaista hintaan kotiin tuotuna 62€ tullattuna. Jos haluaa ostaa kaikki kilkkeet mitä siihen...
En ole kuullut turbo vioista täällä foorumilla, mutta tasapainoakseli pitää mulla ääntä. Pitäny jo 80tkm ajan eikä ole muuttunut miksikään.
Tilasin uuden tasapainoakselin kytkimen jostain Arabiemiraateista, Täytyy kokeilla riittääkö sen vaihto vai vaihdetaanko lisää osia.
Se ääni ei ole kilinä tai kolina niin kuin JSO kertoi kanssa. Ikään kuin resonointi joka kuuluu ajoittain. Ei mitään suoranaista sääntöä sen kulumiseen. Hassua kun kävin korjaamolla kuunteluttamassa ääntä ja koeajo suoritettiin, niin silloin ei antanut mitään ääntä.
Kävin korjaamolla kuunteluttamassa ääntä. Sanovat kuuluvan nokkapyörän kohalta jakoketjusta. Ei kuulemma vielä niin kova että pitäs ottaa auki. Ääni kuulunu jo 70tkm ajan eikä oo muuttunu.