Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tämä oli kait henkilön auyo joka kävi mun tutkimuksissa ja vika oli kallistuksen vakaajan yhdystangon pusla joka oli täysin kuiva ja jumissa. Halpa Tarvikeosa oli pettänyt nopeasti.
Aina kannattaa hybridillä/sähköautolla rullata mahdollisimman paljon. Eli mulla b0 aina (Cruise toki haluaa b2 aina laittaa) ja sit risteyksiin/valoihin jne teen "jarrutukset" b:tä lisäämällä.
Juu näin kans mietin et ottaa ulkoa ilmaa kun luulee sen olevan 21c. Toki tämä vie tehoa pois samalla varsinkin jos lasi on jäässä alussa. Ero on huomattava. Noh, eipä nyt lasi aamuisin jäässä ole enää ollutkaan...
Itse oon kaikissa mitsuissa aina käyttänyt manuaali säätöä ja...
Modasin omankin 2k ohmin vastuksella ja 21c näyttää nyt ulkolämpö mutta johonkin katosi lämpötehot vaikka 4.5kw näyttää niin 29pyynnilläkin tulee "lehmän henkäys". Aiemmin 20sc tuli jo kuumaa....
5pv nyt ajeltu ja muutos on ihan selvä aiempaan. Outoa.
Juu muuta ei ole tehtävissä, jos vaihtaa uuden samanlaisen rungon niin se uusikin on jo väljä eli ovat uutena olleet jo väljät. On muidenkin merkkien sähköpenkeissä välyksiä kyllä mut ei ehkä näin isoa.
Ton firman tiedot ainaki väärin kun tekstissäkin lukee et polttoainekäyttöinen lisälämmitin.
Jos haluut varmistuksen että se on niin laita mulle auton runkonumero...
Veikkaan et menee moottorin lämpötila-anturin mukaan. Jäähyneste kylmää niin ecu päättää et moottorin pitää käydä jotta olisi käyntilämpöinen tarvittaessa.
Itselläni viikolla kerran -12c pakkasta ja lasi iha jäässä mutta 30min esilämmitys ja vain max 5cm yläreunasta jäi jäätä. Ja oli normaali...