Jäsenen Helmari uusimmat tuotokset

  1. H

    Outlander PHEV käyttöohjekirja ja median ohjekirja 2015 vm.

    Pdf:nä löytyy mutta fileet liian isot, siirto ei onnistu
  2. H

    Outlander PHEV käyttöohjekirja ja median ohjekirja 2015 vm.

    Olisko näistä apua, ei onnistune liitteenä
  3. H

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö Minä ajoin 300km lenkin pakasessa20-32 C. ja kun polttomoottori ei mennyt suoravetoon niin kulutus muodostuu juuri tuo n. 10 l/100km. Meneekö teillä pakkasajossa p-moottori suoravedolle eturenkaisiin. Senhän näkee siitä että P-moottorin kuvake muuttuu oranssiksi...
  4. H

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö on totta että piuhojen kanssa pelaaminen on rasittavaa. ne onkin käytössä vain kun auto on ulkona pakkasessa yleensä lähden tallista jolloin on vain hybridi lataus. kyllä bensalämppäri hyvä on mutta ottaa virtaa aika paljon. silloin on hyvä kun on akkulaturin...
  5. H

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö Minulla on ollut bensa-lämmitin kaikissa autoissa vuodesta -89 lähtien. En ottanut tai siirtänyt eberiä PHEV:ni ja hyvä koska mielestäni PHEV:n oma lämmitin toimii oikein hyvin. Bensalämmittimissä on aika paljon ongelmia varsinkin diesel-lämmittimissä. PHEV.n 12V...
  6. H

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö Tervehdys kaikille. Minulla on ollut PHEV kohta vuoden verran ja olen lukenut tätä sivustoa mielenkiinnolla. Olen kaikin puolin tyytyväinen autoon. Vasta viime viikolla pääsin testaamaan pakkas-ajoa. Pakkasta oli noin -25-32 C. Autolla lähdettiin ulkoa mutta...
Takaisin
Ylös Bottom