Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Olikohan niin että outlanderin akku on moduleina vasta 2015 vuosimallista eteenpäin. Näin muistaisin jostain lukeneeni. Eli 2013-14 malleihin pitäisi vaihtaa koko akusto
Mukava kuulla käyttäjäkommentteja että viisi vuotta vanha akusto ei näytä hiipumisen merkkejä. Ehkä tuollaisen phevin...
Vaikea on tietysti alkaa ennustajaksi, että mikä tuollaisen 10v vanhan ja 300t ajetun phev:hinta on. Akuston vaihdolla tilanne tietysti paranee, mutta sen takia olisikin kiva tietää mitä tuo akuston vaihto tällä hetkellä maksaa. Jos jollain foorumilaisilla olisi tuollainen vajaa 200t ajettu...
Olen hankkimassa 150-200t ajettua phev outlanderia, vuosimallia 2013-14. Onko palstalaisilla käytännön kokemusta että kuinka paljon akun kapasiteetti on heikentynyt noilla kilometreillä uuteen verrattuna? Pystyykö akun kuntoa jotenkin helposti testaamaan ostotilanteessa (jokin testeri tms)...