Jäsenen Hifisti uusimmat tuotokset

  1. H

    Evo 3 osanumeroita

    Tarvisin osanumeron venttilikopantiivisteelle. Jos jollakin on joku kestävä/kohtuuhintainen merkki tiedossa osanumeroineen niin iso kiitos. Tähän voisi pistää noita osanumeroita kun menee varaosatiskiltä kysymään vaikka öljynsuodantinta Evoon niin kaikki lähtevät kahville :driver
  2. H

    Evo 1-3 kysymyksiä

    Vs: Evo 1-3 kysymyksiä Mielenkiintoista. Tuo mun Evo on ollut Japanissa ratakäytössä joten osia vaihdettu ihan kiitettävästi (pitäisi käyttää penkissä, luulen että on jo tuo 300hv mennyt jo rikki)...Pitääpä kysellä lisää tuosta.
  3. H

    Evo 1-3 kysymyksiä

    Vs: Evo 1-3 kysymyksiä Mistä noita Ralliartin moottorinohjauksia saa suomesta? Hinta? Onko pelkkä lastu että voi itse asentaa vai..? Vai onko viisain viedä esim. Hariselle? Vähän huono kun asuu täällä Lapissa niin ei ole oikein noita kunnon osaliikkeitä missään >:(
  4. H

    Evo 1-3 kysymyksiä

    Vs: Evo 1-3 kysymyksiä Onko Evo kolmosessa OBD2 porttia? Jos on niin missä?
  5. H

    Evo 1-3 kysymyksiä

    Vs: Evo 1-3 kysymyksiä Millä kierteellä tuo öljyfiltteri on kiinni? Pitäisi alkaa öljynpaine/lämpömittareita asentamaan niin osaisi tilata oikean kokoisen laipan tuohon. Eli M18, M20 vai 3/4? :) Ja mitä filtteriä olette käyttäneet tuossa? Itse ostin Fiamin suodattimen mutta en muista numeroa...
  6. H

    Evo 1-3 kysymyksiä

    Vs: Evo 1-3 kysymyksiä Peräöljyt (Mobilube SHC 75-90 LS), kulmavaihde (Mobilube HD 80-90). Merkkihän on Mobil. Loistavasti on toiminut vaikka uskoisin että parempiakin on. Vaihteistoon laitettiin ihan perus Mobil ATF220:set.
  7. H

    Evo 1-3 kysymyksiä

    Vs: Evo 1-3 kysymyksiä Tosiaan laitettiin nyt kunnon lukkoperäöljyt tuonne taakse ja kyllähän nyt kelpaa käännellä :driver Ei pauku, ei kolise ja muutenkin aivan uskomaton auto :peukku
  8. H

    Evo 1-3 kysymyksiä

    Vs: Evo 1-3 kysymyksiä Kertokaapa viisammat. Ostin Evo 3:sen ja siinä on ihan helvetin kireä perä (aftermarket, merkki ei tiedossa). Niin kireä että kun kääntää jyrkästi niin hakkaa ihan helvetisti. Eli kertokaapa joku hyvä öljy millä alkaa kokeilemaan...
Takaisin
Ylös Bottom