Jäsenen htk uusimmat tuotokset

  1. H

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Tunnustan tuli kaivettua Mitsu talviteloilta. Olin lenkillä ennen katsastusta. Niin kyseessä Harrin ensimmäinen tonnari. T. Harri
  2. H

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Se toinen, eli aiempi. Auto nyt huippu kunnossa, valehtelematta. Auto tosiaan Rikellä ajossa Jyväskylässä, mutta jos siellä päin pyörit niin käy katsomassa.
  3. H

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Tampereen tonnari pyörii nykyään pojalla jyväskylässä. Eli kyseessä Harri K.n vanha meno peli.
  4. H

    Mitsu Gto käy rikkaalla ja kuluttaa liikaa

    Vs: Mitsu Gto käy rikkaalla ja kuluttaa liikaa Moro Totesit tossa aiemmin että nakuttaa tyhjäkäynnillä voimakkaasti? Eli onko lisääntynyt aiemmasta? Paljonkohan ECU pystyy säätämään seoksia naku anturin johdosta? Hihnan hyppääminen mulla vaikutti huomattavasti nakutukseen. Toinen Harri K ;)
  5. H

    Mitä öljyä 3000gt vr4 perään? ootte laittaneet?

    Vs: Mitä öljyä 3000gt vr4 perään? ootte laittaneet? Moro vaan kaikille. Hämmennä tätä keskustelua vähän. Olen omistanut kaksi ko.autoa ja omistan toisen edelleenkin. Omina kokemuksina kun teho on lisääntynyt jonkun verran niin perään ja etu jakolaatikkoon parhaalta on tuntunut lukkoperä öljy...
  6. H

    jakohihnasta outo ääni

    Vs: jakohihnasta outo ääni Moro Katso Kjell, jos sulla on päässyt akselit pyörähtämään että kun laitat hihnan uudelleen niin ota tulpat pois ja kierrä konetta kampiakselista varovasti muutama kierros jottei vaan männät ja venttiilit kohtaa. Sanokaa joku joka tietää että kuinka kampiakselin...
  7. H

    taas olis kirveelle töitä !

    Vs: taas olis kirveelle töitä ! Huomenta vaan kaikille! Eikö sulla Harri ole pesäpallomaila mukana, mulla on aina!! :seina
Takaisin
Ylös Bottom