Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ajattelin sanoa samaa tuossa omassa kirjoituksessa mutta ei liittynyt suoraan aiheeseen. Regen-kepinheilutusta teen kun näen että pitää pysähtyä valoihin tms, muuten kyllä rullailen.
Taloudellinen ajo näkyy henkilöautoissa erityisesti takajarrulevyjen ruosteisuutena ja takajarrujen jumimisena...
Adaptiivinen vakkari toimii ihan hyvin, ei siinä mitään. Ainoa miinus on tuo ettei EV tilaa voi sen kanssa käyttää. Auto nakkaa bensalle herkemmin kuin EV:n kanssa manuaalisti (pedaalisti?) ajaessa. Kesällä eroa ei juuri huomaa mutta talvella ero on melko selvä. Polkimella ajaessa sähköajon saa...
Sanoin väärin tuosta regeneroinnista se tietysti toimii mutta vaan 0-tasolla, jarrutellessa tason voi säätää isommaksi vaihdekepillä kun adaptiivinen vakkari on pois päältä, tarkoitin tuota EV-tilaa. Onkin tullut tavaksi risteystä lähestyessä heittää vakkari pois ja heilauttaa kepistä...kotia...
Aina kun auto kotona tai missä vaan voi ladata niin lataustöpseli kiinni. Sillä tavalla omat ajot kaupungissa kesäkelillä menee lähes täysin sähköllä
ECO-mode ei ole kyllä tosiaankaan paljoa säästänyt mutta eipä juuri haitannutkaan.
EV-nappi pohjaan kaupungissa niin käyttää mahdollisimman...
Polttomoottriahan tuo esilämmitys ei lämmitä eli vaikka sisätila on lämmin niin bensamoottori on ympäristön lämpöinen.
Sisätilan kylmyys pakkasella voi johtua jäähdytysjärjestelmään sakkautuneesta moskasta. Minun autosta korjattiin - eli huuhdeltiin moottorin lohko - viime viikolla ja auto...