Jäsenen jake_soomi uusimmat tuotokset

  1. J

    Outlander PHEV MY14 ajovalojen toiminta?!

    Itellä tulee vuodessa kilsoja 40-45tkm reissutöiden takia. Jos siis yrittäisin uusilla, takuullisilla autoilla ajaa, niin autojen nopein arvonalenema tapahtuis rajuna just takuuaikana ja auton pito tulisi niin PRKLeen kalliiksi, että viime vuosina olen tyytynyt muutaman vuoden ikäisiin...
  2. J

    Outlander PHEV MY14 ajovalojen toiminta?!

    PRKL Fragukselta alkoivat heti nikottelemaan maksusta, vaikka tosiaan kallein Vaihtoautoturva Ultra 12kk/20tkm heiltä: "...mutta tässä tapauksessa voin jo suoraan todeta että Xenon-ajovalo ei valitettavasti sisälly sopimukseen ja umpioiden, niihin liittyvän elektroniikan -tai mekaniikan viat on...
  3. J

    Outlander PHEV MY14 ajovalojen toiminta?!

    Miksi avainkin mahdollisesti pitää uusia tässä tapauksessa? :confused: Mulla on vielä Rinta-Joupin vaihtoautoturva Ultra voimassa n.10tkm ajan eli pitääpäs olla yhteydessä vaihtoautoturvan myöntäneeseen Fragukseen. Niin ja kiitos tiedoista! Olen yhteydessä paikalliseen Mitsun merkkihuoltoon.
  4. J

    Outlander PHEV MY14 ajovalojen toiminta?!

    Mikäs tää "etaxi" on tai onkos sille suomenkielistä nimeä, kun google antaa vaan kaikkea muuta, kuin autoiluun liittyvää. o_O Onko kallis Outlanderiin ehjätä? :rolleyes:
  5. J

    Outlander PHEV 12V akun vaihto

    Esim. TDI-autonkin 70Ah:n AGM-akunkin saa jo pelkillä parkkivalojen poltolla alle 8h tyhjäksi. o_O Jätin nimittäin ex-TDI:n kadun varteen omalla omakotityömaalla päiväksi parkkivalot päällä. Kun iltapäivällä käyntiin yritin, niin eipäs enää inahtanutkaan. Piti sitten haalia kaikki työmaan...
  6. J

    Outlander PHEV MY14 ajovalojen toiminta?!

    Oon pläräillyt valikkoja pitkään, myöskin sen piilotetun "huoltovalikon", mutta en oo löytänyt oikein mitään asetusta, joka noihin xenoneiden sammumiseen voisi vaikuttaa. Päiväajovalojen herkkyydelle olen kokeillut useita asetuksia ja nyt asetus on NORMAL-tasolla.
  7. J

    Outlander PHEV MY14 ajovalojen toiminta?!

    Pitää kokeilla tämä temppu!
  8. J

    Outlander PHEV MY14 ajovalojen toiminta?!

    MY14 Peehevin Xenon-ajovalojen ja päiväajovalojen toiminta ihmetyttää suuresti?! Valojen ollessa automaattiasennossa, kun päiväajovalot kirkkkaalla säällä syttyvät ja mittariston valot hieman kirkastuvat, niin xenon-ajovalot ja parkkivalot jäävät myös päälle. o_O Jos valokatkaisijan kääntää...
  9. J

    Outlander PHEV -16 takaluukun kauko-ohjaus ( kantama )

    Ootko uusilla paristoilla kokeillut? :rolleyes:
Takaisin
Ylös Bottom