Jäsenen janne.nenonen uusimmat tuotokset

  1. J

    Mitsu L200 hehkutulppien valinta

    Vs: Mitsu L200 hehkutulppien valinta Noissa hehkuissa pitää kattoo tarkkaan se että tarviiko olla jälkihehkutuksen kestävä. Jos ei kestä jälkihehkuu ja sellanen on niin hehkut ei kestä kun hetken.
  2. J

    T20-kantaisia polttimoita???

    Vs: T20-kantaisia polttimoita??? http://www.xenonled.com/category/9/silvervision
  3. J

    korin nosto

    Vs: korin nosto Itse tein juuri 2001 mallin l200:seen 50mm korin korotuksen. Alla listaa tarvikkeista ja työvaiheista. -14kpl korotus palikoita (itse tein 56mm halk. nylon tangosta -8kpl M10x150 pultteja hyttiin, lavaan muistaakseni 6kpl n.M10x80. Ja mutterit tietty. Jossei löydy pultteja niin...
  4. J

    l200 pitkien valojen merkkivalo

    Vs: l200 pitkien valojen merkkivalo (korjattu) tämäkin ratkesi heti kun kerkis tänne kirjottaa. konehuoneen sulakerasiassa oli yksi palanut sulake. eli mikään muu toiminto ei mun mielestä ollut pielessä kun tuo sumuvalo ja pitkien merkkivalo.
  5. J

    l200 pitkien valojen merkkivalo

    eli ongelmana on että tuossa 2001 mallisessa l200:ssa ei toimi pitkien merkkivalo, polttimo on ehjä. viasta tekee myös erikoisen se että kun on lyhyet valot päälle ja painaa sumarin nappia niin silloin palaa tuo merkkivalo niin kauan kun nappia painaa. sumuvalo ei kylläkään syty. sumuvalon...
Ylös Bottom