Jäsenen jazga uusimmat tuotokset

  1. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Uusi kohtaa vanhan: Evoa:
  2. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua nii-in, kuka fanittaa ja mitä fanittaa... :)
  3. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Siis toi on vaan täyttä hönstäilyä ton Volvon kans ;D ,josta oli camberitki säädetty miinukselle. Ja tuo on kyllä totta että osa standard-autoista on grafiikoiltaan aivan p*rseestä.. Tämän ja parin muun virheen takia ihmetyttääkin mihin se 6 vuotta kehitystyötä on...
  4. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua http://jazgan.kuvat.fi/kuvat/yleinen+s%E4l%E4/Gran+Turismo+5/ Siitä iso kasa pelistä otettuja kuvia. Muut on otettu Replaysta ja Photo Travel-kansiossa olevat on otettu photo travelissa.
  5. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Muistakaas sitte ku niitä autoja lähettelette ni molempien pitää olla onlinessä, jos ei näin ole ja lähetyksen jälkeen peli ehtii tallentua niin lähetetty auto häviää. >:(
  6. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Muistikuvieni mukaan voitin sellasen Dodge Ramin jostain lisenssistä ;D ,sitä sitten virittelin sen verran että sen Pick-Up challengen voitin
  7. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Niiin ja koska itse en ole em. peliä pelannut koskaan on väittely tässä kohtaa vähän sama asia kun kummatkin hakkaisi päätänsä seinään. Mutta mitä näitä juttuja on yleisesti ottaen lukenut niin kai se on jossain vaiheessa ostettava vaikka käytettynä X360 että...
  8. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Muista asioista täysin samaa mieltä, mutta tähän on kyllä sanottava että jossain on vikaa.. ;D Itse olen ajanut tässä ~muutaman päivän padin kanssa ja ei ole ollut mitään ongelmia, päinvastoin yllätyin siitä kuinka helppoa ja hauskaa ajaminen on verrattuna esim...
  9. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Ei tarvi pelata jos noin paljon ahdistaa. ::)
  10. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Mulla meni 2 arkipäivää siitä ku viesti tuli. (VPD:ltä tilasin.) Peli ois nyt koneessa asentumassa. :) Illalla sitten mietteitä itse pelistä.
  11. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Ja armottoman rölläyksen väliin.. VPD:ltä tuli tänään heti aamusta viesti että peli on lähetty, tulee tosin ahvenanmaalta että en tiedä ehtisikö huomiseksi (?) mutta keskiviikkona sitten :driver
  12. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua Jos tarkoitat tuota Taxigamerin striimiä niin eihän se voikaan aueta kun ei se ole onlinessä. Nii-in, vähän on tuokin kakspiippunen juttu. Dirt2:ta olen tässä lähiaikoina pelannut (kun alelaarista löytyi parilla kympilää) josta siis tämä "rewind" toiminto löytyy...
  13. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua http://www.justin.tv/taxigamer?#/w/570482432/2 Jonkun ranskalaisen kaverin pelaamisesta striimiä livenä.
  14. jazga

    Gran turismo keskustelua

    Vs: Gran turismo keskustelua jepjepjoojooplaaplaa VPD:stä laitoin tilaukseen. Katsellaan minkälainen peli on kyseessä ja jos osottautuu ihan paskaksi niin laitetaan ALL MIGHTY X360 ja INVINCIBLE Forza 3 tilalle.
  15. jazga

    Carisma -98 pyyhkimet takkuilee

    Vs: Carisma -98 pyyhkimet takkuilee Hankala ilman näkemättä lähteä sanomaan mitään mutta kyllähän se sille kuullostaa että vipu on joko kulunut ja/tai löystynyt. Ei muutakun muoveja pois ympäriltä ja katselemaan josko rasvaus tai kiristys auttaisi..
Ylös Bottom