Jäsenen JOE uusimmat tuotokset

  1. J

    Pajeron jäähdytinnestettä häviää

    Vs: Pajeron jäähdytinnestettä häviää Löyty vuoto lämmityslaitteen vastuksen juuresta. Kiristin, ei auttanut. Auttaisiko paikkausneste? Mitähän uusi maksaisi?
  2. J

    Pajero 2.8 TD, kylmäkäynnistysongelmia

    Vs: Pajero 2.8 TD, kylmäkäynnistysongelmia Itse hain lokakuussa Motonetistä hehkut. En katsonut merkkiä, kun laitoin paikalleen ja rupesi heti lähteen kunnolla käyntiin. Entisten mittaus yleismittarilla: yksi oikosulussa (~n 1Ω) yksi antoi äärettömän ja kaksi jotain siltä väliltä luokkaa...
  3. J

    Pajeron jäähdytinnestettä häviää

    Vs: Pajeron jäähdytinnestettä häviää Itsellä rupesi ennen joulua katoaan nesteitä. 2.8tdic -98. välillä katoaa, välillä ei. Pari viikkoa sitten katosi kerralla enemmän ja löysin vuodon (pumpun kaulalta). Pumppu vaihtoon. Ensin tarviketorilta varaosapumppu 58€. No eihän se tietenkään sopinut...
  4. J

    pajero ja talvi ominaisuudet

    Vs: pajero ja talvi ominaisuudet Tuossa yks päivä kävin Pajen kanssa kuntoilemassa (lapioimassa), kun nyt on nuo nastoitetut maantierenkaat (Cooper 31") tuli suuri ikävä entisiä BF:n AllTerrain renkaita. Nyt kun lumi yltää puskuriin, niin liike lakkaa. Ennen oli kiva katella konepellilla...
  5. J

    Pajero -89 ei starttaa

    Vs: Pajero -89 ei starttaa Tuossa yhessä oli sammuttimen johto rikki ja maadoitti runkoon -> ei käynnisty
  6. J

    pajeron lukko/lukot?

    Vs: pajeron lukko/lukot? Vielä kerran noista renkaista. Ei ne All Terrainit ole todellakaan jäällä/polanteella ajo renkaat. Kesällä hyvät ja toimii hangessakin kohtalaisesti, mutta jäällä ei tee mitään. Itse laitoin nastarenkaat talveksi, enkä ole katunut päivääkään. Loppui luiruamiset ja...
  7. J

    2gen pajeron tyyppiviat / vetokyky / kulku / viritys?

    Vs: 2gen pajeron tyyppiviat / vetokyky / kulku / viritys? Mulla on ollut nyt 2 ja puoli vuotta 2,8 pitkä manuaali -98 ajettuna 345tkm (4M40). Välitykset on ihan hyvät 31" renkailla, pienemmillä ei oikein sopinut Suomen nopeusrajoituksiin. Kulutus 10 kesällä tieajossa, kärryn kans pari enemmän...
  8. J

    L-200 -88 2.5TDic, startin napsunta

    Vs: L-200 -88 2.5TDic, startin napsunta Mulla oli toinen akku sökö. Oireili juurikin noin. Välillä ei lähtenyt ja välillä ei mitään ongelmaa. Mittarilla mitaten jännite ok, mutta kun akut irroitti ja yritti ladata, niin toinen ei ota eikä anna virtaa.
  9. J

    l200 levikkeet

    Vs: l200 levikkeet Etolasta taikka vastaavasta kumiliikkeestä käy hakemassa kumimattoa josta muotoilet. Muista että korin leveys ei saa suurentua kuin 100mm. Varaosakauppiailta jne. saatava profiililista (se sikakallis n.120€/6m) levittää 62mm puolelleen, joten ei käy, jos on ammattinsa osaava...
  10. J

    Keskilukon merkkivalo vilkkuu takavedolla.

    Vs: Keskilukon merkkivalo vilkkuu takavedolla. Mulla palaa ko. valo vain käynnistyksen jälkeen hetken. Ei muulloin. Oishan se kiva katella, mutta ei tuo toimintaa näytä estävän.
  11. J

    oikeat öljyt -92 pajeroon?

    Vs: oikeat öljyt -92 pajeroon? Vieläkö sieltä löytyisi kaikki autot... :(
  12. J

    Kesärenkaat pajeroon?

    Vs: Kesärenkaat pajeroon? Nyt puhtaan jo talvirenkaista, mutta itsellä on nyt BFG A/T kesärenkaina ja Cooperin nastatut talvirenkaat. Nuo A/T (viimetalvena) toimi lumella hyvin ja lumisella tiellä myös. Sileällä jäällä piti ajaa nelikko päällä 'urku auki' (mä) tai ylivarovaisesti (vaimo)...
  13. J

    Pajeron takaluukun kahva meni hervottomaksi? v6 3000 vm-91 uudenpikori

    Vs: Pajeron takaluukun kahva meni hervottomaksi? v6 3000 vm-91 uudenpikori Miten käsittelit puhdistetut paikat? Itsellä puhdistus + rasvaus, mutta ilmojen lämmettyä pitänee avata uudestaan ja saada kaikki ruoste pois. edellinen puhdistus auttoi vajaan vuoden.
  14. J

    Pajeron takaluukun kahva meni hervottomaksi? v6 3000 vm-91 uudenpikori

    Vs: Pajeron takaluukun kahva meni hervottomaksi? v6 3000 vm-91 uudenpikori Oliko se osa, johon avausvipu osuu? Ruostetta ko. vivun ja ovipellin välissä? ::)
  15. J

    Pajerossa paukkaa..

    Vs: Pajerossa paukkaa.. No löytyikö se pauke? Mulla rupesi paukaamaan tuo kallistuksenvakaajan pultti, nyt apukuskin puolelta, kun viime kesänä paukkasi kuskin puolelta. Sikäli helppo oli kesällä vaihtaa, kun oli pienemmät renkaat, ei tarvinnut ottaa niitä pois eikä vaivautua ryömiin...
Takaisin
Ylös Bottom