Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Jos jollakulla tiedossa niin kertokaa toki. Laitan katin varmaankin kierrätykseen kun autokin lähti jo seitsemisen vuotta sitten.
Näyttäisi että katin kyljessä olisi ollut jokin lätkä joskus, mikä siis nyt poistunut.. Oli vain mitsun logo ja K1 sen perässä...
-Joikale-
Vs: Legnum -97 VR-4 takapyörän laakerit mistä?
Toki voi olla että edullinen hinta korreloi osan alkuperäisyyttä mutta onhan tuossa kuitenkin sadan euron ero jo ilman Camskillin postikuluja, ja orkkisosana se sivuilla/ebayssä myydään ... Maksu kuitenkin on tehty Paypalin kautta, ni on siinä...
Vs: Legnum -97 VR-4 takapyörän laakerit mistä?
Tilasin koko takanavan (evo 6), hintaa 202€ toimitettuna kotio asti. Pitäis olla OEM osa...
Edit: mielenkiintoinen juttu sinänsä että osa en ebay myyjällä...
Vs: Galantin jarruista/renkaasta alkoi kuulumaan kirskuntaa. Apua.
Paljon lie uusien käsijarrukenkien kulutuspalojen paksuus, avasin jarrut niin huomasin että ainakin kuskin puoleinen laahaa. Oli kirkkaalla raudalla jarrulevyn jarrurumpu... Mittalin niin toisen palan kulutuspintaa oli 2,9...
Vs: Legnum -97 VR-4 takapyörän laakerit mistä?
Tuossa näkyy legun takanavan sopivuus muihin automalleihin, tai paremminkin että noistakin autoista sama takanapa löytyy.
Vs: Varoituksen sana huijareista!
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=40116.0
Kirja ostaessa tarjotteli mulle, numeroitten takaa löytyy sama Eetu poika..
Vs: Mitkä kaiuttimet ovat vakiona Galantissa tai Legnumissa?
Mulla oli vielä laitettu jotain lukitetta niihin ruuviehin eikä irronnut sitten millään, piti porata ne pois.
Vs: Avast ilmoittaa viruksesta osoitteessa www.mitsubishiclubfinland.com
No hyvä ettei kyse ollut vain mun koneesta tms. Pääasia että ongelma poistui. ;D
Vs: Vr4 Galant/Legnum ohje: kuinka irroitan etumaskin, puskurit ja vaihdan coolerin
Noin sen tein itsekin, paitsi cooleri tuli mulla syvemmälle ja orkkiskiinnityskohtiin ja törmäysrautaa piti sahata enemmän ja ohjaustehostimen jäähdytys jäi coolerin ja syylärin väliin.