Jäsenen JPK85 uusimmat tuotokset

  1. J

    6,5" korokepalat. Mistä?

    Vs: Re: 6,5" korokepalat. Minulta suosittelen.itse hankin veskulta mötikät carismaan ja hyväksi ovat todettu ;D
  2. J

    Piuhojen veto

    Vs: Piuhojen veto itse sain ainakin carismassa virtapiuhan tulemaan hanskalokeron takaa olevasta `kumimötikästä´läpi painamalla siihen reijän eikä tarvinnu purkaa sieltä päin mitään....ohkaset kädet kylläkin plussaa..... :peukku
  3. J

    gdi carismaan öljyä!!

    Carismaan suositeltua Shellin öljyä ei muuten saa kun tilaamalla 20litran tonkassa.Niin oisko kiinnostuneita lähteä kimppa tilaukseen.pöntöstä riittäis kolmelle halukkaalle mun lisäksi?Pönttö maksaa Shellin asiakaspalvelun mukaan 250€
  4. J

    Vaihteeksi gallupin tynkää!

    onhan noitam BECE ja m.......... a pitäs vielä hommata joku kaunis päivä
  5. J

    carisman vanteet

    eli ens kesäks ois hankinta listalla 98 carismaan isompaa ja näyttävämpää vannetta.15" tai 16".ei oikeen mitään hajua minkä laista vannetta alle laittas.suositelkaa tai pistäkää mailia jos on sopivia myynnissä.... jp.kuisma@gmail.com :)
  6. J

    Järkyttävin auto millä olet ajanut....

    kyllä järkyommät autot on näitä idän ihmeitä eli intissä olleet zilit uazit kazit.......... myöskin edellinen autoni eli peugeot 205 vm 85 1.1:llä koneella.aivan kauhea .vaihteistona arpalaatikko.kun omaksi iloksi laitoin konttiin subbarin niin ei siitä sisälle tullut ääntä mutta ulos kahata...
  7. J

    aamut vähenee!

    Mitas pahaa teit? Perinteisesti kuskeista korpin natsat sai pahimmat sahlarit.. 1/00,upinniemi,kuski,korppi ;D Jaa en tiiä sähläri mut ehkä vähän esaa... ja pekkaa erimielisyyksiä ylil.PYLKIN kanssa... jne. eikä kuskeista pahemmin pidetty tkkk:ssa..kaan
  8. J

    aamut vähenee!

    Tj 0 ollut jo puolisen vuotta T: upinniemen gonakuski!!! 1/05. vuoden kesti.....mutta kyllä se on kiva kun ei vituta kuin kerran.... alkaa kun meet sinne ja loppuu ku pääset pois... niin ja tekihän ne minusta jollain ilveellä korpin..??!!
  9. J

    Carisman 90 heppaa ===> 190 km/h?!?

    mulla menee 1.8 gdi carisma vm 98 mittarin mukaan 210. mittari heittää noin 5 km/h  .........92 kw......... viis päällä jakso just just mennä 190
  10. J

    lancer evo IX

    ;Dvarma tieto.. Kaveri satamas hommissa ja ajoi tänään 5 kpl evo ysejä laivasta pihalle!!! jäävätköhän autot suomeen vai menevätköhän velivenäläiselle????
  11. J

    Carisman arvostus

    asiasta seittemänteen..... miksi carisma on niin harvinainen/hyljeksitty malli.... itse omistan vastaavan ja tyytyväinen olen ollut vm 98
  12. J

    omat hifit

    soittimena pioneer deh-mp30 kontissa plaukkarin 750w 12" subi tehtaan boxissa jolle potkua antaa autostudion 2x120w vahvari(kytk,siltaan) taka ikkunalla carisman vakio pahvit edessä caliberin halpa erkkasatsi 170w jota vauhdittaa ikivanha jenssenin 2x100w pääte asiasta kolmanteen kun tutkin...
Takaisin
Ylös Bottom