Jäsenen JT uusimmat tuotokset

  1. J

    Evo 9 kolkottava ääni auton alapuolelta parkkipaikalla pyörittelyn jälkeen.

    Vs: Evo 9 kolkottava ääni auton alapuolelta parkkipaikalla pyörittelyn jälkeen. Mahtoikohan se lumi ja jää siellä kuitenkaan kipinöidä, niin kuin kaverisi kertoi nähneensä? Vai olisiko voinut käydä samoin, kuin minulle? Minulla tuli joskus aikoinaan Ysin kanssa "kylmä hiki" jääradalla, kun...
  2. J

    Ostetaan Bilteman 9" lisäkaukovalo

    Nyt sitten meni lisävalosta lasi rikki. Löytyykö nurkistasi Bilteman 9" lisäkaukovaloa tai valoja? Sellainen iso möhkäle, jossa oli rihlaton lasi, sininen kehys ja erillinen läpinäkyvä suoja. Kuva löytyy, kun googletat "Biltema 42-362". Ostan parin tai yksittäisenkin valon, josta saan lasin...
  3. J

    Classic Motorshow 7.-8.5.2016, Lahti

    Vs: Classic Motorshow 7.-8.5.2016, Lahti Kyllä ainakin Jyskälässä 80-luvun alussa takavetoisilla Turbo Lancereilla ajoivat Pentti Airikkala ja Antero Laine. Niissä oli muuten jo silloin sähköruiskut/moottorinohjaus, kun muut ajeli vielä kaasareilla tai mekaanisella ruiskulla. Konsta Kärhä ajeli...
  4. J

    RalliArt TC-SST outo ääni kylmänä liikkeelle lähtiessä+jumittuva keskilukko

    Vs: RalliArt TC-SST outo ääni kylmänä liikkeelle lähtiessä Jotenkin nyt tuntuisi, että keskilukko olisi tuolloin tosi tiukalla ??? Vaikuttaako aktiivilukon esivalinta asetukset asiaan mitenkään ? Tekeekö samaa "lumi"-asetuksella ? Jos kerran vika poistuu muutaman sekunnin päästä, niin sen...
  5. J

    Käyttökokemuksia Lancer Ralliartista

    Vs: Käyttökokemuksia Lancer Ralliartista RalliArt Sportback 2010 ollut minulla uudesta saakka käyttöautona ja nyt 50thkm. Laitoin heti uutena Evo X:n penkit, joissa sama verhoilumateriaali kuin alkuperäisissäkin, niin pääsi siitäkin harmista. Tyytyväinen olen ollut, eikä tuo kulutuskaan noilla...
  6. J

    RalliArt TC-SST outo ääni kylmänä liikkeelle lähtiessä+jumittuva keskilukko

    Vs: RalliArt TC-SST outo ääni kylmänä liikkeelle lähtiessä Eipä ole RA pitänyt mitään ylimääräisiä ulinoita eikä ole vetokaan koskaan hukkunut tms. (kop, kop, kop) Itse asiassa ainoa vika koko aikana (4v) on ollut, kun viime talvena kovalla pakkasella kaukovalot eivät kytkeytyneet. Kun auto...
  7. J

    Ralliartin käynnistysongelma

    Vs: Ralliartin käynnistysongelma Muutama huomio aiheesta. Tankin korkin tiukkuus ei liity mitenkään tankin mahdolliseen yli- tai alipaineeseen. sen tiivistekumi vain puree kiinni. Jos korkin avaa heti sammuttamisen jälkeen, niin on melkoinen suhahdus. En ole kiinnittänyt huomiota, kumpaan...
  8. J

    Lancer Ralliart

    Vs: Lancer Ralliart Eipä ole peruutustutkaa, vaikka lupailevat. Samanlainen piipitys kyllä on peruutusvaihteen kytkeytymisen merkkiäänenä, mutta se ei vain tihene esteen lähestyessä. Melko hämäävää. Älä sitten säikähdä, kun jarrutat Abseille saakka, menee meinaan hätävilkut päälle. Kun talven...
  9. J

    Lancer Ralliart

    Vs: Lancer Ralliart Vai pitää odotella vielä puoli vuotta, ennen kuin saadaan RA kokoontuminen aikaiseksi. Toista kuukautta jo pitänyt RA:lla yksin ajelella.
Takaisin
Ylös Bottom