Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Laitoin egrn pistokkeen kiinni niin ainakaan 50km koeajolla en saanut vikaa enää päälle. Suur kiitokset hanskille tiedosta että ecu tarvii egrltä tietoja se oli tässä ratkaiseva.
Tossahan on näköjään siten egr lle tehty, että se on tukittu siitä jäähdytinblokkiin mennessä ja otettu pistoke irti egr venttiilistä. Ja koodattu ettei sytytä vikakoodia.
Juu koko imusarja putsattu ja anturin lähtö avattu. Ahto vuotoon en oikeen usko kun vika tulee päälle vain kun imusarjan paine on nollassa. Voisi tietys tarkastaa vielä uudestaan ahtolinjat
Tosiaan en imusarjaa ole avannu ja voiko luottaa että on putsattu egrn tulppaamisen jälkeen. Ajattelee taas liian vaikeesti, tästähän olis kannattanu aloittaa=D
Jokin aika sitten hankin 2007vm Pajeron 3.2 did automaatti tällä hetkellä 225tkm ajettu ja ongelma olisi tämä.
Löi harvakseltaan koodia p0106
Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Range/Performance Problem, perusteellisen huollon ja lastutuksen jälkeen vika katosi koko viime...