Jäsenen jussi666 uusimmat tuotokset

1. J

Akkulaturi mykkä -> johto poikki.

Hojohojo. Huhtikuussa olen nähtävästi kirjoittanut tuosta latauskaapelin herjasta ja se lähti tehtaalle takaisin pariksi kk ja tuli "korjattuna" takaisin, joku 10 latauskertaa ja taas sama relay welded? Mikseivät voineet lähettää uutta kaapelia takuuseen :mad: nyt taas varmaan pari kk odottelua?
  2. J

Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

Tähän liittyen meikäläiselle tuli sama probleema kun muutettiin okt:sta taloyhtiöön mutta ratkaisin latauspulman niin, että ajan auton oman oven eteen ja sähköt varaston seinästä ja siitä sitten akku täynnä katokseen kuten muillakin. Enpä asiasta keneltäkään mitään kysellyt eikä hirveästi tunnu...
  3. J

Outlander PHEV modaukset

Mikäs tää nyt sitten on?
  4. J

Outlander phev ostoa harkitsevat

Zuikkiksen pehvan lämmitin kiinni niin varmasti menee pelkällä sähköllä (y)
  5. J

Akkulaturi mykkä -> johto poikki.

Hittolainen meitsillä alkoi RAYn kaapeli herjaamaan Relay welded! Jaa-a mistäköhän lähtisi takuuta kyselemään ilmeisesti kuitenkin 3 vuotta
  6. J

Outlander PHEV Remote Control

Terve! Onnittelut Mitsun hankinnasta. Alahan selaamaan näitä kirjoituksia täältä niin saat jos jonkinlaista vinkkiä näihin.
  7. J

Aurinkopaneelit

Ahaa vähän OT mutta kiinnostaisi kuulla millaisilla aurinkojärjestelmillä lataatte :unsure:
  8. J

Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

Onko mulla mennyt ohi tuo puhallinnopeus jutska? Ihan normaalisti käyttö kuten vakio anturillakin. Ainoa mitä itse huomannut on tuo tuulilasin lämmitys mikä ei toimi sekä lämpöä ei tule enää ihan normaaliin tapaan mutta niiden kanssa kyllä pärjää. Itse en enää Zuikkiksen pehvapalikasta luovu :)
  9. J

Outlander PHEV talvikäyttö

Huomenta. Kyllä se siitä pehvapalikasta johtuu, sen kun vaihtaa alkkikseen niin taas toimii normaalisti. Itseä ei kyllä ole haitannut ja pelkkää positiivista tuonut meitin käyttöön.
  10. J

Kyllä tuo oma -16 malli hörähti aina käyntiin jos ulkona muutama aste pakkasella vaikka kuinka huudatti sisälämppäriä puoli tuntia. Nythän tuon auton luonne muuttui täysin kiitos pehvanlämppärin :)
  11. J

Juu -16 malli on kyseessä ja toimii hienosti :) Kyllä oli kiva hypätä aamusta autoon kun ei tarvinnut kikkailla mitään.
  12. J

Joo niinhän se oli, että virrat päälle ilman palikkaa ja sitten vasta pehvanlämmitin kiinni, kiitti Zuikkis jälleen (y)(y)(y)
  13. J

Juuri heitin palikan paikoilleen ja täällä sama juttu -16 peffan kanssa, kylmähkö talli ja mittarissa +5 ja moneen kertaan laitoin uudelleen ja uudelleen mutta aina hörähtää, käyn vetäsee lenkin jos lähtis workkii
  14. J

Mulla tulossa -16 vuosimalliin, toivottavasti olisi huomenna postilaatikossa
Ylös Bottom