Jäsenen juuso50 uusimmat tuotokset

  1. J

    evo 7 sivulasi oikea ostetaan

    Tarve oikean puoleiselle etulasille eli tässä postiautossa kuljettajan puoleinen lasi. Auto lancer evo 7 Soita tai laita viestiä. 0405627466. Matkahuolto tai nouto lahti/200km säteellä lahdesta
  2. J

    Ajovalojen korkeudensäätö

    Vs: Ajovalojen korkeudensäätö Täytyy vielä katsoa. Mistäs ne johdot tuolta konehuoneesta löytyy? Googletin ni siinä missä korkeuden säätö nappi tulis olla mulla on vaan tollanen peitekansi. Eikä oo siis kenenkään siihen ite tekemä ku siinä on ihan varosanumerot jne. Onko antaa vielä jtn värejä...
  3. J

    Ajovalojen korkeudensäätö

    Vs: Ajovalojen korkeudensäätö Ja kiitos tärkein asia oliki toi että voinko onnistua polttamaan ne säätömoottorit..
  4. J

    Ajovalojen korkeudensäätö

    Vs: Ajovalojen korkeudensäätö Ei ole säätönappulaa saatika johtoja. Myös kaveri autoa katso ja sano että kaikki puuttuu. Onko kenties nappulan paikka ratin oikealle puolella alhaalla? Siinä mulla on tollanen paikka mihin se varmaan kuuluis jos sellanen olis...
  5. J

    Ajovalojen korkeudensäätö

    Ei meinaa mennä jakeluun joten nyt tarvitaan kädestä pitäen apuja! Auto evo7 umpiot evo9 joissa moottorit! Moottoreilla 3pinniä eli niihin 12v signaali ja miinus Mutta missä järjestyksessä ja voinko väärällä kytkennällä polttaa moottorin? Tätä kytkentää ajattelin käyttää...
  6. J

    Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen.

    Vs: Ajovalojen korkeudensäädön toteuttaminen. Mulla nyt evo7 jossa evo9 umpiot. Korkeudensäätö ei toimi. Kuinka saan sen toimimaan mitä tarvitsee ostaa/tehdä jotta leima tulisi?
  7. J

    Mistä evoon uusi etulokari, evo 9 etuvalo umpio??

    Vs: Mistä evoon uusi etulokari, evo 9 etuvalo umpio?? Ja mistäs sitte tarvike osat tai käytetty... Arvokkaita noi alkuperäset
  8. J

    Mistä evoon uusi etulokari, evo 9 etuvalo umpio??

    Eli mistähän löytyis alkuperänen kuskinpuolen etulokari evo7? Ja samalle puolelle evo9 valo umpio?
Takaisin
Ylös Bottom