Jäsenen Jylppy90 uusimmat tuotokset

  1. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? 17.35 lammin liikenneympyrä, joku tuli evolla (7-9) ainakin kahtasataa..
  2. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? juuu sama vehe mikä on monesti siinä takapihalla parkissa.
  3. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? valkonen 7? mustalla konepellil ysi5 kohdal menos orimattilaan. yritin morottaa siin risteykses sinisest bemarist.
  4. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Tuskin kukaan foorumilta mutta bongasin Kolarin keskustassa evo 4/5/6 takaapäin ruotsin kilvissä.
  5. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? bongasin varmaan saman joskus klo 13-15 välillä menossa lahden suuntaan.
  6. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Mihinkäs elolla oli niin kiire? Meinasin kuolla siihen savun määrään ku polkasit toikkaril ohi.. ja siinä shellin kohdalla alkaa 30rajotus ;D
  7. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Musta evo 8? Kanttas lahdes holman ympyräs menee vissiin prisman suuntaan.. (tapahtui äsken) Ite oon alkanu kääntyilee evol samal taval ku scanial :D ei siitä parkkeeramisest muuten tuu mitää..
  8. J

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Kulmat kohdallaan, kylmäaineet ilmastoinnis ja uudet nokiat alla pyörimäs :)
  9. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? ajoit hemppis niin samperin lähellä sitä edellä ajavan persettä ettei sua voinu nähdä siitä takaa :D kyllä mä morjestin heti ku huomasin että tulit vastaan..
  10. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? :D ei sitä kaikkea voi huomata.. Pahoittelen että laskin taas nollat taulus töihinpäin. Pitäs varmaa keskittyy enemmän liikenteeseen :D
  11. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minäminä.. Koitin minäkin räpylää nostaa mut aamusin ku ajelee nollat taulus ni ei välttis reagoi hirveen nopeesti :D töihin olin menos (pennala i)
  12. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minä kävin ostamassa audiin öljyä + suodattimen ja viel p-a suodattimen.. Tuli mitsuun ostettuu akkuki..
  13. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? En huomannu, mut onneks malkavaara ja sinisalo tuntee jo ton evon ni ei tarvi murehtii :D Kukas asustelee tuhkamäen lähistöllä.. Ei viitsi tarkkaa sijaintia antaa ettei auto hävii pihasta :D
  14. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Just nyt (19.08) keravan nesteen liikennevalois valkonen evo 4/5. Olikohan K-alkunen rekkari.
  15. J

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Musta ysi (kasi?) klo 10.25 käänty pennalan itäpuolella olevan tiilitehtaan pihaan. Rek. Lcy-xxx. Tulin sil betska-autol vastaan, on tos länsipuolel toi itellan hallin lattiavalut meneillää.
Takaisin
Ylös Bottom