Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Kaikki tämä saatu jo mallilleen, kampiakseli tasapainotettu ja kiillotettu menee ihan stanu laakereilla sanoi koneistamo.Tämä siis tehty jo ja sylinterit porattu ja lohko tarkastettu.
Pientä puuhastelua laserin kanssa vielä kun odotellaan osia .Turbo kyllä vaihtuu uuteen evo 9 malliin sen verran oli litkut mennyt sekaisin että ei riskejä oteta sen suhteen.
Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä!
Tuossa uudessa koneessa oli kansi kiero ja jokainen sylinteri soikea
Homma uudestaan käyntiin nyt sylinterit porattu ja kansi suoritettu .
Öljypumppu oli ainakin mennyt huonoksi ja myös vedet päässyt öljytilaan tuossa dynon aikana ja sen seurauksena...
Ongelma löytyi !
Suuttimet mitkä autossa alun perin oli ,olivat perus bosch ev14 mallia mitkä sitten oli nyt vaihdettu uusiin samanlaisiin ,mutta nämä mitkä oli alunperin paikallaan olivatkin modattu vain samaan runkoon.,Samalla tehtiin pieniä parannuksia /korjauksia amwlla.No lopulta auto...
Kärkiväli 0.6m taisi olla kokeiltiin muutamakin eri tulppaa ja kärkiväliä ,ei vaikutusta.
Kun auto vielä toimi niin oli walbro pumppu paikallaan ja vikaa kun yritetty paikantaa niin vaihdettiin pumppu uuteen aem tuotteeseen ja säädettävä paineensäädin vanhan säätimen tilalle mutta ei vaikutusta...
Nyt uusi pa-pumppu ja suodatin paikallaan ja paineensäädin mutta ongelma pysyy sitkeästi.
Vinkkejä mihin tämän voisi viedä ihmeteltäväksi pk seudulla ?Ei viitsi hirveän pitkälle ajalella.Toki saahan tämän hinurin kyydissä mihin vaan.
tässä vielä pieni lista mitä autoon tehty
MITSUBISHI...
Ihan on sama purkki mikä toimi aikaisemmin täysin ,ennenkuin vanha moottori levisi .Vanhasta moottorista otettiin apulaitteet uuteen ,näissä moottoreissa ei lohkon puolesta ole mitään eroa Bolt on meininki ,vanhassa moottorissa oli jo Evon Evon kansi ja nokat ja säädetty niille . Suuttimet ovat...