Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Jees kiitokset vastauksista. Taidan mennä ns. välimatkan krouvilla ja varata huollon vähän lähempänä oikeita kilometrejä. Öljyt saatan vaihtaa tuohon itse jos alkaa ahdistamaan
Olen melko varma ettei ainakaan -14 phevejä ole tehtaalta lähtenyt ledeissä vaan kaksi polttimoisina halogeeneinä. Voit katsoa mitä nuo valaisimet on syönyt, tuo polttimo ympärillä oleva kate on kiinni muutamalla klipsulla, saat sen irti helpohkosti kun avitat sopivalla työkalulla joko katteen...
Vähän samaa jäin tässä miettimään kun luin forumin juttujä läpi asian tiimoilta, ja tosiaan huollot vaikuttaisi olevan 20tkm välein. Auto tuossa on kuitenkin kilkannut huoltoilmoitusta Syyskuulle tai jotain kilometrirajaa, jota en nyt muista. Pikkaisen reilu 150 on kuitenkin mittarissa. Autossa...
Olisi 2014 PHEVissä 150tkm huolto ajankohtainen Hollannin tuonti-ihmeeseen. Minkä hintaiseen huoltoon tulisi varautua ja kannattaako ensimmäinen Suomihuolto hoitaa ns. valtuutetulla? Takaisinvedon ilmamassamittarin osalta kävin suorittamassa Deltassa, mutta mietin olisiki suositella...
Todennäköisesti olet ajan hermolla, mutta mitsussa on DRL valot (running day lights), joka siis vaihtaa automaattisesti lyhtyjä valoisuuden mukaan. Eli valaisimeen tulee kaksi piuhaa (sumuvalo + ajovalo) ja jonkun verran älyä. Jos on vaihdettu pelkkä LED-sumu niin tuo mainitsemani toiminto ei...