Jäsenen kaapeli76 uusimmat tuotokset

  1. K

    vm88 colt sähköongelma

    Vs: vm88 colt sähköongelma kuten edellämainittu minua neuvoi, sillä se korjaantu kun mankan irrotin ja laitoin uuden sulakkeen. ny vaan vedän sit erilliset mankan johdot :peukku kiitos kovasti vielä neuvon antajalle :-*
  2. K

    vm88 colt sähköongelma

    Vs: vm88 colt sähköongelma kiitos tästä. teen sen heti...
  3. K

    vm88 colt sähköongelma

    Vs: vm88 colt sähköongelma niin muuten olen :P mut laitoin kyl mielestäni originel johtoihin ton mankan kiine, et oiskos lisäselvitystä kuinka se niistä johdoista valoihin vaikuttaa? ja mankka kyl toimii normisti ::)
  4. K

    vm88 colt sähköongelma

    eli polttaa koko aika sulaketta , parkkivalijen siis, vasemman puolen :seina mistäköhän mahtas ekaks alkaa katteleen oikosulkuvikaa? lamppujen luota jo kattonu eikä näkyvää :-\
  5. K

    valoista?? evo1

    Vs: valoista?? evo1 kiitos tästä ;D
  6. K

    valoista?? evo1

    mistäs malleista evo 1seen siis menee etuvalot? ja jos jollain halvalla sellaset ois myyä ni oisin kiinnostunut.. ::) mulla siis 93vm lancer
  7. K

    evo 1

    Vs: evo 1 juu kyl mä sen verta enempi sit varmaan sijotan et saan jonkinmoisen takuun ja kotomaasta tarkotu ois löytää...
  8. K

    evo 1

    Vs: evo 1 onkos tollanen galant vr4 6g niinku turbolla oleva. yks neliveto (japanista tuotu)ois pariin sataan koko auto. vain pakki puuttuu, ei muita vikoja seissy vaan pari vuotta. mun mielestä se oli kyl sama kori kun toi oma eli oiskos ees mahollista et sellasia nelikko lancereita ois...
  9. K

    evo 1

    Vs: evo 1 tarjousten peruteella päätöksiä joutunee tekeen :o jos sen sun konees mieluummin hajen poijes :peukku
  10. K

    evo 1

    Vs: evo 1 no siinähän se mosa ois mut mahtaako alta 300 tulla suomeen eikös toi 15000 oo niin ku 1500 euroissa?
  11. K

    evo 1

    Vs: evo 1 juu kielitaitoa ei ollenkaan ainakaan ruotsin :o ja tolla googlekääntäjällä koitin ruotsin tarjontaa kattella niin ei tu mitään :seina
  12. K

    evo 1

    Vs: evo 1 elikkä se 1800 koko koneesta muiden apulaitteiden kera paitsi ei turboa niin on edullinen!kö?? ja hakukone on kyl ollu käynnissä joka päivä, ei vaan halvempia ole löytyny. ja jos oikeita tarjouksia löytyy niin voinhan myydä vaikka koko auton poijes...
  13. K

    evo 1

    Vs: evo 1 tällä hetkellä rahaa ois 1000e mutta lisää hakusessa koko aika. 5x120 ja koset huulialut ois jos joku tarttee. ja 4x100 jakoset levitetyt 15set pellivanteetki löytyy ;D mut mikäs se semmonen mitsukerho oikein on jos ei kaikkiin malleihin löydy jokusta tietäjää, ja niitä linkkejä oisin...
  14. K

    evo 1

    Vs: evo 1 löytyskö täältä nyt tietämättömälle apuja???
  15. K

    evo 1

    Vs: evo 1 ei o vielä suomen kilvissä mut hopea on kyllä. ja tuleekos se sit halvimmaks laittaa jonkun galantin lohko sun muut...?
Takaisin
Ylös Bottom