Jäsenen Kaiteki 18 uusimmat tuotokset

  1. K

    Eclipse cross phev neliveto

    Olisikohan Outlanderin "lock" toimintatila sama, kuin Eclipsen "gravel" toimintatila. Se mitä autojen käsikirjoissa em. toimintatiloista lukee vastaisi likipitäen toisiaan.
  2. K

    Kynnyslista, mut ihan tarpeeseen

    Hei, minulla on Eclipsessäni Mitsun omat kynnyskotelon suojalistat ja mittasin äsken niiden paksuuden, joka on 1,7 mm. Eli ainakin sen paksuinen suojalista mahtuu.
  3. K

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Huonolta näyttää minun autoni akuston kehitys. Mahtaisiko syytä olla siinä, että olen ajellut vain Espanjan "lämmössä" hyvin vähän kilometrejä. Muutan pian Suomeen, joten sitten saa nähdä muuttuuko tilanne. Olen ajanut lähes aina sähköllä, en akkuja tyhjäksi asti, ja ladannut vain hitaalla...
  4. K

    Mitsubishi Phev 1500w ac-invertterin jälkiasennus?

    Myös Espanjassa myytävässä parhaassa malliversiossa on AC ulostulo ja EV remote.
  5. K

    PHEVin bensan vanhenemisen aikaraja

    Ruutuun tulee ilmoitus, että auto käyttää vanhaa polttoainetta (lataustilassa) ja moottori sammuu, kun on tankattu 15 litraa uutta polttoainetta. Englanninkielisessä pdf-käyttöohjeessa (kohta 5, sivu 169) mainitaan, että ilmoitus tulee 3 kuukauden kuluttua, jos autoon ei ole tankattu vähintään...
  6. K

    PHEVin bensan vanhenemisen aikaraja

    Ajelen lyhyitä matkoja lähinnä sähköllä vuoden 2018 PHEV:llä, ja kaksi kertaa on tuo pakkokäynti mennyt päälle kolmen kuukauden jälkeen. Auto vaatii 15 litran tankkauksen, ennenkuin asettuu normaalitilaan. Nuo arvot ovat käyttöohjeessakin. Täydellä tankilla saakin ajella jonkin aikaa. En...
  7. K

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Auton vm: 2018 Ajetut km: 8254 km SOH: 90.8% Max Ah: 34.5 Ah BMU reset: ei
  8. K

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Vuosimallin 2018 käyttöohjeessa on mainittu pissapojan nesteen alhaisen tason varoitusmerkkivalo. Lienee myös olemassa.
  9. K

    Eroaako tuonti i-MiEV lämmityslaitteen osalta Suomiautosta?

    Ostin viime vuonna Teneriffalta PHEV:n (vm. 2018) uutena ja siinä on lähes kaikki Suomessa myytävien, molempien versioiden varusteet. Ainoastaan tuulilasin lämmitys puuttuu.
Ylös Bottom