Jäsenen Kise79 uusimmat tuotokset

  1. K

    Outlander Phev ABS ja ASC vikakoodit?

    Onko kellään kokemuksia abs ja asc vikakoodeista?
  2. K

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Moikka, Olen puhdistamassa PHEV.n lämppärinkierron sihdin. Olis muutema kysymys hommasta ennen, ku uskallan itse aloittaa työn. Kiitos etukäteen, jos joku homman tehnyt viitsii vastata näihin mun kysymyksiin. Aukaisenko vain kuvassa olevan punaisella olevan ylemmän klemmarin? Vai pitääkö avata...
  3. K

    Autoon uusi 45 Ah akku?

    Auto siis OUTLANDER PHEV.
  4. K

    Autoon uusi 45 Ah akku?

    Moi! Olisko joku vaihtanut uutta 45Ah akkua autoon? Itsellä alkuperäinen akku vm.2014 autossa ja ajattelin vaihtaa akun ennen, ku se hajoaa. Olisko jollain suositella jotain vakiopaikalle sopivaa saman kokoista ja tehoista akkua?
  5. K

    Phev klo 14.00 piipitys?

    Hyvä vastaus. Kiitos.
  6. K

    Phev klo 14.00 piipitys?

    Joo pitää olla latausjohdossa. Piipittää yhtäjaksoisesti koko 12v lataus ajan. Eli jos lataa tunnin niin se piipitys kuluu tunnin joka päivä.
  7. K

    Phev klo 14.00 piipitys?

    Olen huomannut, että jos auto ei ole ajossa. Se alkaa klo 14.00 piipittämään. Piipitys loppuu jos avaat oven. Autossa Phev box ja piipitys samanlainen ääni mikä boxista lähtee. Lataako auto 12V akkua?
  8. K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Tänään sain pehvanlämmittimen postista ja kävin tallissa asentamassa sen. En kerinny käydä ajamassa autolla vielä yhtään. Minulla lämmötilanäyttö alkoi näyttää 19astetta. Ohjeessa luki 18astetta. Sillä ei varmaan mitään merkitystä? Ja kiitos Zuikkikselle nopeasta toimituksesta.
  9. K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Pitikö ice-stopperi poistaa käytöstä sillä boxin mukana tulevalla ohjelmalla vai riittääkö vain sen johdon irroitus boxista? Ilmeisesti pehvanlämmitin ja ice-stopperi ei ollut oikein toimiva yhdistelmä?
  10. K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Ok. Kuulostaa hyvältä.
  11. K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Tilasin myös pehvanlämmittimen tänään kokeiluun.Eli puhalin nopeutta ei pysty mitenkään pienentämään? Miten tämä lämmitys kytketään päälle? Lähteekö tämä automaattisesti aina päälle? Ja muuten lämmitys toimii puhelimella ja avaimenperällä normaalisti? Kun muistaa pitää talvella lämmitys...
  12. K

    PHEV Box - fully electric drive

    Kokeilen noita sun arvoja seuraavax. Ajan tosi vähän bensalla. Luulen ,että noi sun arvot paremmat.
  13. K

    PHEV Box - fully electric drive

    Moikka. Itsellä arvot muistaakseni nyt 37,100,100,7 Sähköllä menee niin kauan kun akkua riittää. Eikä enään vahinko käynistyksiä. Minkälaiset arvot muilla on käytössä.
Ylös Bottom