Jäsenen Klapikauppias uusimmat tuotokset

  1. Klapikauppias

    L200 My20

    Sepä se, itellä ensimmäisiä tuon mallisia, neljä vuosihuoltoa nyt takana, eikä edes yhtään parkkilamppua ole tarvinnut vaihtaa ja auton ainut tarkoitus on vetää tuota kärryä, eli ei taatusti pääse helpolla, kun kärry painaa tyhjänäkin tonnin ja täytenä aika liki sen kolme.
  2. Klapikauppias

    L200 My20

    Mä odotin kuin kuuta nousevaa tuota uutta mallia, kattelin youtube videoita mailmalta ja ajattelin, että vaihdan heti, kun tulee suomeen, mutta kun ensimmäiset tiedotteet tuli, että suomeen tuodaankin joku säästömoottori ja kaiken lisäksi kuvis pisti silmään kusitankin korkki, enkä kyllä oo...
  3. Klapikauppias

    L200 my17

    Mulla saattaa olla tuollainen lukema näytös, jos nopeus ei missään vaihees ylitä 60, mutta kyllä 80 tasaisella vakkarinopeudellakin näyttää 7-8 litran välis, toki nopeuden katon aina navista, eli auton mittari näyttää silloin liki 90.
  4. Klapikauppias

    L200 my17

    Vs: L200 my17 Kyllä sen ostaa tohtii, mulla on aivan ensimmäisiä suomeen luovutettuja ja sillä on koko ajan vedetty maksimissaan 3000 kg kärryä joka painaa tyhjänäki tonnin, eikä mitään muuta ole tehty kuin huollot ja tankattu, kulutus lukemat ei ole verrannollisia, koska oikeastaan aina kärry...
  5. Klapikauppias

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Se on totta, että kolmepyörää ei voi olla riipunnassa, mutta suomen oloissa ei mitenkään harvinaista, että ne on jäätiköllä ja yksi ainut pyörä on pitävällä alustalla. Itse juuri aamusta kävin viemäs täyden 3 tonnin kärrykuorman takaperin asiakkaan pihaan, hietatieltä nousua...
  6. Klapikauppias

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Merkkivalojen mukaan, sillä oli myös taka-akseli lukollinen, toki sillä ei tuossa paikassa ole merkitystä, kun molemmat takapyörät on rullilla, mutta vastaavasti sillä on, että ajohallinta on pois päältä hitaallapuolen, joten viskovedolla tai nopealla nelikolla ei varmaankaan...
  7. Klapikauppias

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 No en ehkä niinkään vanhaa polvea, kuin vois ajatella, oon vaan nuorena kaiken aloittanu, jos olisin urautunut, olisin varmaankin ostanu sen hiluxin, enkä marginaalimerkkiä kuukautta ennen ensiesittelyä ;) Talvikäytössä en käytä jäähdytystä, mutta tarkoitin sitä automaatti...
  8. Klapikauppias

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Sinulla näkyy olevan tuon luetun ymmärtämisen kanssa edelleen ongelmia. Minulle riittää erittäin hyvin tämä citymaasturin neliveto, enkä tosiaankaan itse tarvitse sitä pro mallia autossa. Ja mitä tulee vertaukseen amarokista, se tosiaankin on samanlainen viskoveto, kuin on...
  9. Klapikauppias

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Niin se eroaa citymaasturien yleisestä nelivedosta ainoastaan sillä, että siinä on pituussuuntainen lukitus, mitä ei niissä yleensä ole, mutta käytökseltään on juuri samanlainen, mistään rajusta nelivedosta ei tosiaankaan voi puhua, kuten on todettu käytännössä ja viedoilla. Mutta...
  10. Klapikauppias

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Onhan niis, mutta hitaalla nelivedolla se kytkee luistoneston ja ajohallinnan pois päältä ;) Mutta tulipahan eilen kokeiltua uus hilux ja täytyy sanoa, ettei tullu mitään vaihtotarvetta, auto oli ihan kivan hiljainen peli ajella ja mittaristo oli tältä vuosituhannelta, eikä...
  11. Klapikauppias

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Lues nyt ihan "ymmärryksellä" voimaan ja varustetasoon olen erittäin tyytyväinen, eikä kestävyydessäkään ole ollu vielä valittamista, kun yhtään osaa ei ole tarvinnu vaihtaa. ;) No jos jotain sanomista on, niin se vesijohtoputki, mihin koukku on kiinnitetty ohjaa soratiellä...
  12. Klapikauppias

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Kauheeta, valmistaja tekee tappiota, kuitenkin parhaiten varusteltuja sontalavoja ja edullisimpaan hintaan :) Sehän mitsun valtti on, että siinä on vakiona varusteet, mitä kaikkiin merkkeihin ei saa edes lisävarusteena, ennen se piti sisällään jopa voiman, nyt volsu on...
  13. Klapikauppias

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Minkä mä sille voin jos sulla on ymmärryksessä vikaa. Koko ajan olen sanonu, että tuo sitymaasturi neliveto palvelee mun toimia erittäin hyvin, mutta oikea neliveto se ei ole.
  14. Klapikauppias

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Minulle kävisi kovasti versio missä ei olisi keskiluokka ollenkaan koska liikun vain tiellä ja pihoilla, hidasta aluetta tarvitsen pahoissa peruutuksista, mutta jo keskilukko tekee autosta kankean. Mutta jos joku tarvitsee oikeasti nelivetoa sitä nämä versiot ei ole.
  15. Klapikauppias

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Mutta niitä akseleilla olevia lukkoja ei tuossa ole, se on ihan sama, vaikka ketjut olis kaikis pyöris, jos voima menee yhteen ilmassa pyörivään renkaaseen. Kuten olen ennenkin sanonu, neliveto ja neljä vetävää pyörää on kaksi eri asiaa. Ja se, että rusteri selviää riipunnasta on...
Takaisin
Ylös Bottom