Jäsenen klintti uusimmat tuotokset

  1. klintti

    O: Lancer Sportback Ralliart '10 LHD kuljettajan puolen kangasmatto

    Tarve olisi uudelle tai kohtuu kuntoiselle reiättömälle kangasmatolle pelkästään kuskinpuolelle (LHD). Settinä näitä löytyy sieltä sun täältä (itsellä jo muihin paikkoihin ylimääräinen setti), mutta pelkkää ei tunnu löytyvän mistään. Toki voi vinkata mistä moisen voisi ostaa tai sitten jopa teettää.
  2. klintti

    Eclipse Cross tarjolla, kiinnostusta?

    Vs: Eclipse Cross tarjolla, kiinnostusta? Sopivasti pääsin tuollaista koeistumaan tuoreeltaan ja ASX:aan verrattuna tilaa oli Panoraama-katosta huolimatta varsin reilusti pitkälle (193cm) kaverille. Viimeistely vaikutti asialliselle ja kuskin työpaikka oli jo ennestään Mitsulla ajavalle varsin...
  3. klintti

    Kokemuksia Android-käyttöisistä autostereoista?

    Vs: Kokemuksia Android-käyttöisistä autostereoista? Olinkin unohtanut, että olin avannut tämän keskustelun tänne, mutta tässä omat kokemukset noin puolen vuoden käytön jälkeen. Itse hommasin kesällä Aliexpressin kautta Dasaita-brändiltä (valmistaja Hot Audio) 10.2" Android HU:n ja se istui...
  4. klintti

    Muovisen moottorin pohjalevyn tilalle jotain jämäkämpää Sportback RA:han?

    Olisiko kellään kokemuksia tai suosituksia millä tuon muovisen vakiona olevan moottorin pohjalevyn voisi korvata? Tämänvuotinen vähäluminen talvi tuhosi tänään jo toisen pohjalevyn :seina Vaikka se ei orkkiksena aivan maltaita maksa, mutta jotenkin tuntuu et tarvittaisiin jotain toimivampaa ja...
  5. klintti

    Onko kokemusta DC Sportsin Catback pakoputkistosta Ralliarttiin?

    Vs: Onko kokemusta DC Sportsin Catback pakoputkistosta Ralliarttiin? Jokos olet saanut putken paikoilleen? Olisi kiva kuulla kokemukset niin asentamisesta kuin miten se on mahdollisesti vaikuttanut kulkuun ja äänimaailmaan.
  6. klintti

    Onko kokemusta DC Sportsin Catback pakoputkistosta Ralliarttiin?

    Vs: Onko kokemusta DC Sportsin Catback pakoputkistosta Ralliarttiin? Kun saat laitettua putken paikoilleen niin kerro kokemuksia siitä niin auton käyttäytymisen kuin äänimaailman suhteen. Itse pitää vielä hetki kerätä budjettia jotta pääsen omaani sen tilaamaan.
  7. klintti

    Onko kokemusta DC Sportsin Catback pakoputkistosta Ralliarttiin?

    Vs: Onko kokemusta DC Sportsin Catback pakoputkistosta Ralliarttiin? Ah, sen olisin toki voinut linkittää eli putiikki on Streetstylez.de joka löytyi DC Sportsin jämylistalta. Itse sivustolta ei kaikkia DC Sportsin juttuja löydy joten laitoin englanniksi kyselyn heidän lomakkeensa kautta...
  8. klintti

    Onko kokemusta DC Sportsin Catback pakoputkistosta Ralliarttiin?

    Vs: Onko kokemusta DC Sportsin Catback pakoputkistosta Ralliarttiin? Itse olen päätymässä tuohon DC Sportsiiin, koska se on reilusti edullisempi kuin tuo Ultimate Racing samoilla varustuksilla ja videoiden perusteella se olisi myös maltillisempi ääneltään. Mutta tuleva lomareissu söi jo...
  9. klintti

    Lancer Ralliartin ostoaikeissa.

    Vs: Lancer Ralliartin ostoaikeissa. Itsellä ollut vastaavanlainen 2010 versio ajossa nelisen vuotta ja jos huollot on tehty asiallisesti niin AYC/AWC pumppua ja sen sijoitusta lukuunottamatta (ei tahdo tykätä suomen pakkasista ja kun öljy on kohmeessa niin pumpun sähkömoottori voi sanoa poks)...
  10. klintti

    Onko kokemusta DC Sportsin Catback pakoputkistosta Ralliarttiin?

    Löysin jokin aika sitten 2010 vuodelta Ralliart-projektisivuston (http://www.superstreetonline.com/how-to/engine/sstp-1010-project-ralliart-sportback-upgrades/) jossa oli vaihdettu orkkisten tilalle DC Sportsin Catback pakoputkisto sekä välijäähdyttimeltä tuleva letku joustamattomaan versioon...
  11. klintti

    Millaisia rengaskokemuksia?

    Vs: Millaisia rengaskokemuksia? Mulla on Sporback Ralliartissa kesärenkaina Kumho KU39 215/40 ZR18 jotka on ollut käytössä 2,5 kesäkautta ja kilsoja niihin on kertynyt maltilliset n. 16000 km. Nämä ovat toimineet ratapäivillä kohtuullisesti. Jos käytän rengaspaineina tehtaan suositusta 2.4 niin...
  12. klintti

    Ralliartin (ja EVOnkin) ACD/AYC Pumpun siirto takakonttiin?

    Vs: Ralliartin (ja EVOnkin) ACD/AYC Pumpun siirto takakonttiin? Jos tuon pumpun haluaisi lisäksi korroosiosuojata niin millä aineella se kannattaisi tehdä? Ja onko se ihan kenttäolosuhteissa tehtävissä (= ei omaa tallia, tunkki löytyy) eli pitääkö mahdollisesti pumppu irroittaa puhdistusta ja...
  13. klintti

    Ralliartin (ja EVOnkin) ACD/AYC Pumpun siirto takakonttiin?

    Vs: Ralliartin (ja EVOnkin) ACD/AYC Pumpun siirto takakonttiin? Kiitoksia, tässä on tullut hyviä pointteja molempiin suuntiin esiin. Oma käyttö on enimmäkseen normaalia kaupunki-/matka-ajoa, mutta kyllä sitä muutaman kerran pitää radallekin päästä vuoden aikana. Tuolla omalla käytöllä ja...
  14. klintti

    Ralliartin (ja EVOnkin) ACD/AYC Pumpun siirto takakonttiin?

    Vs: Ralliartin (ja EVOnkin) ACD/AYC Pumpun siirto takakonttiin? Pumpun sijoitus näyttää toimivalle ja näyttää istuvan hyvin! Kävin tänään Öhmanilla ja paikan mestarin kanssa juteltiin tovi. Hänen mielestään RA-mallien pumpuissa korroosio ei ole se ongelma vaan alitehoinen sähkömoottori joka...
  15. klintti

    Ralliartin (ja EVOnkin) ACD/AYC Pumpun siirto takakonttiin?

    Vs: Ralliartin (ja EVOnkin) ACD/AYC Pumpun siirto takakonttiin? Kiitos! Pitää olla yhteydessä heihin ja kysellä lisää. /Kari
Ylös Bottom