Jäsenen maaco uusimmat tuotokset

  1. M

    Evoa ostamassa

    Vs: Evoa ostamassa Urran: en mä muuten mut emäntä patisti.. :D vuos sitten kielsi ostamasta Leonia ja tuli toi 207 RC, toki ihastuin siihen itsekin heti. Mielessä oli myös Evo6, mutta hinnat oli vielä aika korkeat. Nettiautossa olisi muitakin vaihdossa tarjottuja yksilöitä, toi aiemmin linkattu...
  2. M

    Evoa ostamassa

    Vs: Evoa ostamassa Heipä vaan! Olen myymässä nykyistä autoani ja vaihdossa tarjottiin tätä yksilöä: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/5495808 Onko kellään tietoa tästä?
  3. M

    Lancer Evolution 6 hankinnasta..

    Vs: Lancer Evolution 6 hankinnasta.. JOS se melu alkaa liikaa raastaa, niin työpaikan hyllyt pursuaa vaimennusmatoista.. Jopa sellaisista, millä saa ajomelua alaspäin ilman monenkaan kilon painonnousua :) Tosin eihän tälläisille laitteille saa tehdä muuta kuin alusta- ja tehomuutoksia &...
  4. M

    Lancer Evolution 6 hankinnasta..

    Vs: Lancer Evolution 6 hankinnasta.. Joo, oon katellu niitäkin yhtenä vaihtoehtona. Olisihan niissä ns. konservatiivisempi sisusta, ja pito voisi olla hiukka halvempaa.. Oon katellu nyt noita vitos-evoja, kun tuntuu olevan enemmän tarjontaa. Erot mä netistä selvitinkin, mut paljon sitten on...
  5. M

    Lancer Evolution 6 hankinnasta..

    Vs: Lancer Evolution 6 hankinnasta.. Tuosta kun tuon jäykän alustan jättää pois, niin ihan kuin pösöllä ajelu.. :P Moottoritiemeluun oon jo tottunut, kun viimeset kolme autoa on ollu olosuhteiden pakosta halpoja hatchbackejä.. Pitää käydä tosiaan koeajaan, kun jostain tästä lähialueelta tulee...
  6. M

    Lancer Evolution 6 hankinnasta..

    Hei! Minulla on kytenyt evon hankinta siitä asti, kun pääsin aikoinaan ajelemaan evo9:llä. Mallien historiaa tutkiessani päätin kuitenkin, että evo6 hankin sitten kun hankin. Onhan se kaikista parhaimman näköinenkin, sekä mahtuu vielä budjettiin. Luultavasti ensi talven alle menisi auton osto...
  7. M

    Eclipse 2G hankintaan tietoutta?

    Vs: Eclipse 2G hankintaan tietoutta? Laitoin saman viestin Dsm:lle kuin millä aloitin tämän topicin, eiköhän siellä vastailla :) Millaista kulutusta tuosssa GS:ssä on, kaupunki / matka-ajo? Miten "huoltovapaa" tuo malli on?
  8. M

    Eclipse 2G hankintaan tietoutta?

    Tuollaisen hankintaa olen miettinyt, ja suomen valikoimiakin on katseltu. GST-malleja on vain tax-freenä myynnissä, ja nekin aika pitkälle rakenneltuja & kalliita, joten sellaisen hankinta kallistuisi muualle. Jenkeissä näyttää noita olevan paljonkin myynnissä, mutta millaiset rahdit , verot +...
Takaisin
Ylös Bottom