Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
En ole ihan kaikkia viestejä lukenut, mutta mitäs jos jättää alkuperäisen anturin paikoilleen. Katkaisee jommankumman liittimeen tulevan johdon ja siihen katkaisija väliin. Luulis toimivan niinkin, ainoastaan mittaristossa ei näkyisi mitään lämpötilaa.
En ottanut kuvia projektista. Tein sähkökeskuksissa virtakiskoissa käytettävästä paksusta alumiinista telineet. Teline näyttää sivusta F kirjaimelta, mihin valot on kiinnitetty. "F" teline on kiinnitetty syylarin kiinnitysruuvien alle.
Etumaski oli loppuenlopuksi aika helppo, kun käytti aikaa...
Tottahan toki.
Heräte kuskinpuolen pitkästävalosta. Musta liitin ja sieltä punainen johto.
12V kuskinpuolen sulakeboxista paikasta F1.
Maadoitus generaattorin kyljestä.
Selvä homma, kiitos vastauksista. Itse ajattelin upottaa ne noihin aukkoihin, mitä on mitsun logon ja kilven välissä. eli 2kpl led baria.
Lähipäivinä pitäis valot saapua, niin pääsee toteuttaa...
Valitettavasti alkaa illat ja yöt pimenemään. Olisi aika asentaa lisäpitkät keulalle. (MY16)
Onko jollakin tietoa, mistä olisi helpoin ottaa virta konehuoneesta?
Sulakeboxissa ei löytynyt / tai en huomannut mitään selkeää "virtakiskoa"
Kiitos vastauksista jo etukäteen.