Jäsenen marapasta uusimmat tuotokset

  1. M

    Grandis 2.0 tdi -06 moottorin vikavalo

    Vs: Grandis 2.0 tdi -06 moottorin vikavalo Kannattaa tarkistaa ensin sulake ;) Omaan olin jo uutta kaasuläppähärdelliä tilaamassa ku vw huollonkaveri vinkkas siitä. N 400e ois ollut ovh.Nyt pääsin n eurolla.
  2. M

    -06 Grandis 2.0 DI-D nykii...

    Vs: -06 Grandis 2.0 DI-D nykii... Ei mulla ainakaan putsattu,yli 100000 ajanu tuon vian jälkeen ja hyvin on toiminut.
  3. M

    -06 Grandis 2.0 DI-D nykii...

    Vs: -06 Grandis 2.0 DI-D nykii... Omassa grandiksessa oli ostohetkellä nykimisvika päällä,tosin huomasin vasta kauppojen jälkeen :-\ Mulla oireili niin että tasakaasulla ei ongelmia,mutta kun kiihdytti niin jäätävä nykiminen päälle. Taas ku löysäs kaasua niin nykiminen loppui. Myyjäliikkeen...
  4. M

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Mulla oireili justiin noin,turbon vaihdolla parani,eikä mitään antureita ja yms vaihdettu. On kuulemma vaihdettu nuinki vähänajettuja turboja,toki vois parantua putsaamalla mut ei ilmasta lystiä sekään,turbo pitäs irrottaa jokatapauksessa :-\
  5. M

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa
  6. M

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Kotiatoimitettuna 2vuoden takuulla 340e http://www.ebay.com/itm/TURBOLADER-AUDI-A3-SEAT-ALTEA-LEON-VW-GOLF-V-JETTA-SKODA-03-NEU-GEWAHRLEISTUNG-/321298865989?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AGrandis&hash=item4acee79f45 Kyllähän ne korjaamoilla vaihtaa ensin...
  7. M

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Samat oireet ku mun grandiksessa, eli turbojumittaa eli yliahtaa.Ei jätä vikakoodia. Ite tilasin saksasta kiinanturbon ja loppu kaikkiviat.
  8. M

    Grandis DI-D:een Eibach madallusjouset??

    Vs: Grandis DI-D:een Eibach madallusjouset??
  9. M

    outlander 2.0 DID tehot katoaa

    Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa Onko auto tehojenpuolesta nyt kunnossa? Vieläkö menee vikatilaan?
  10. M

    Grandiksen turbo kiinasta.

    Vs: Grandiksen turbo kiinasta. Nyt on uus turbo vaihdettu ja koeajot ajettu,tuntuu pelittävän oikeen hyvin ;D
  11. M

    Grandiksen turbo kiinasta.

    Vs: Grandiksen turbo kiinasta. Niinpä ja satavarma en oo,onko tuo kiinalainen vai mikä,mutta saksata se tuli ,uberkraft merkkinen. Toisaalta kaverin garretin kylessä luki made in china ;D
  12. M

    Grandiksen turbo kiinasta.

    Vs: Grandiksen turbo kiinasta. Kyllä sopii ainaki mun autoon,imupuolen koteloa joutuu pyöräyttään eriasentoon, niin passaa ahtoputket paikalleen.Eli muutama pulttilöysälle,vanhastaturbosta katsotaanmallia mihinkohtaan imukoppa pyöräytetään,kiristetään pultit ja asennetaan paikoilleen.Sama turbo...
  13. M

    Grandiksen turbo kiinasta.

    Vs: Grandiksen turbo kiinasta.
  14. M

    Grandiksen turbo kiinasta.

    Vs: Grandiksen turbo kiinasta. 460000 mittarissa,ja tietääkseni turboa ei ole aiemmin vaihdettu,olen auton 2 omistaja. Varsinaista vikaa ei turbossa ole,yliahtaa vain rankasti,eli puhdistamalla saa vielä pelin ;) Ompahan varaturbo hyllyssä :D Oon kyllä ollu grandeen tyytyväinen :)
  15. M

    Grandiksen turbo kiinasta.

    Vs: Grandiksen turbo kiinasta. Varmasti hintalaatu kohillaan,tuntuu et ne joilla ei ole kiinanahtimistakokemuksia, moittii niitä eniten. ::)
Takaisin
Ylös Bottom